akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er herlig å tenke på at jeg har fri i hele neste uke! Heldiggris! Jeg får bare.... 3, usle 3 dager! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 PM til meg også. kos kos Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er herlig å tenke på at jeg har fri i hele neste uke! Heldiggris! Jeg får bare.... 3, usle 3 dager! Gled deg til neste år, da du begynner på ungdomskolen! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha, man kan riste skjermene til hverandre med MSN 7.0. Artig hvis skjermen begynner og flimre når man spiller Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Gled deg til neste år, da du begynner på ungdomskolen! Gled deg til neste år. Da begynner du på videregående! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Anette_ Virker som ei UTROLIG bra jente på mange måter, virker blid og snill og er fornuftig, og se på det smilet. Du bør ikke være så selvkritisk, ihvertfall ikke når ingen har noe saklig negativt å komme med. Natta *Stjeler en klem* Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Gled deg til neste år, da du begynner på ungdomskolen! Gled deg til neste år. Da begynner du på videregående! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Præhæhæ! Videregående er slapt, ihvertfall om man går på media. Vi fikk snakket oss bort fra en time fravær igår, siden vi stakk av fra vegvesenet, læreren er kul. Dette var matte, i mediatimer labber vi rundt som vi vil. EDIT: dette forumet er fullt av kverrulanter, derfor benytter jeg mulighetene vi får ved edit: På FREDAG Endret 2. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vel, nå køyer jeg. Har ikke tenkt å sove så lenge imorgen. Nattakozemoze til alle! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Og DER var msn 7.0 borte, for no søppel. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Og DER var msn 7.0 borte, for no søppel. Å? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Syyyykt som folk skal ha MSN 7.0 nå da. 6.2 er da mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Syyyykt som folk skal ha MSN 7.0 nå da. 6.2 er da mer enn bra nok. hehe..sant..men 7.0 var litt morsomt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Syyyykt som folk skal ha MSN 7.0 nå da. 6.2 er da mer enn bra nok. hehe..sant..men 7.0 var litt morsomt Neppe. Fjortiss vil jeg kalle det. ÆSJ! For det første, hva i HELVETE skal man med en funksjon som sender en animert figur på snowboard nedover vinduet til den andre? Som man ikke kan klikke vekk, greit man kan slå det av, men HVA er vitsen? JEEZ. Endret 2. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hva er den store forskjellen da? (nei.. jeg gidder ikke å laste ned noe BETA-crap ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Syyyykt som folk skal ha MSN 7.0 nå da. 6.2 er da mer enn bra nok. hehe..sant..men 7.0 var litt morsomt Neppe. Fjortiss vil jeg kalle det. ÆSJ! For det første, hva i HELVETE skal man med en funksjon som sender en animert figur på snowboard nedover vinduet til den andre? Som man ikke kan klikke vekk, greit man kan slå det av, men HVA er vitsen? JEEZ. Veldig så negativ! *høre på Rammstein - Amerika* Den er sykt nice!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 er ikke uten grunn jeg går under navnet Fredrik "Faen så negativ" Risanger Busk blant venner. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Natta folks. Ikke ha noen vonde tanker om deg selv, Anette. Det blir bare dumt. Du er en fin jente. *kos til alle* Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Syyyykt som folk skal ha MSN 7.0 nå da. 6.2 er da mer enn bra nok. hehe..sant..men 7.0 var litt morsomt Neppe. Fjortiss vil jeg kalle det. ÆSJ! For det første, hva i HELVETE skal man med en funksjon som sender en animert figur på snowboard nedover vinduet til den andre? Som man ikke kan klikke vekk, greit man kan slå det av, men HVA er vitsen? JEEZ. sant det..så det nå..Var morsomt ved første blikk Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 er ikke uten grunn jeg går under navnet Fredrik "Faen så negativ" Risanger Busk blant venner. For meg er du bare Fredrik "Kosegutten" Risanger Busk Forøvrig skal jeg være heller enig i at MSN 7.0 sugde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg