Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Anette_: plz! Nå kommer det bare "OMG u R JoH DeiLiG u DAh!!!!one" her. Du har ikke noe å furte over. Basta. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vet egentlig at jeg har litt dårlig selvbilde.. Hater megselv og kroppen min for å være helt ærlig. Slutt. Du er nydelig. Men nå kom typen... må ta meg et alvorsord med han. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 fredrikrb: Jeg liker ikke signaturen din. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Anette_: plz! Nå kommer det bare "OMG u R JoH DeiLiG u DAh!!!!one" her. Du har ikke noe å furte over. Basta. Nei. Det er fakta. Du skal ikke ha noe dårlig selvbilde av deg selv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) razh0r, jeg liker ikke din Endret 2. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 fredrikrb: Jeg liker ikke signaturen din. ™ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Vet egentlig at jeg har litt dårlig selvbilde.. Hater megselv og kroppen min for å være helt ærlig. Må du brenne. Du har type for faen, kan ikke si sånt da. Hva skal jeg si, ingen liker meg, men jeg er fortsatt like glad i meg selv. Du er håpløs altså. fredrikrb, trøstespising it is! razh0r, Endret 2. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Wuhey, da var MSN Messenger 7 Beta installert. Ny versjon, nye muligheter.. har vi ikke sett! Endret 2. oktober 2004 av razh0r Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wuhey, da var MSN Messenger 7 Beta installert. Ny versjon, nye muligheter.. HVOR? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wuhey, da var MSN Messenger 7 Beta installert. Ny versjon, nye muligheter.. Cool Hvor??? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 om 5 minutter klager razh0r fordi det fucket opp systemet Jeg vil ha mer stratos, jeg kan dele med Goophy. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wuhey, da var MSN Messenger 7 Beta installert. Ny versjon, nye muligheter.. HVOR? Sendte PM, ettersom det er litt illegal. Ikke spam meg nå plz. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Anette_: plz! Nå kommer det bare "OMG u R JoH DeiLiG u DAh!!!!one" her. Du har ikke noe å furte over. Basta. Er ikke det jeg prøver å oppnå i det heletatt.. Bare sier helt ærlig hva jeg mener om megselv. Lykke til med alvorsordet Thea Nå skal jeg legge meg.. Natti natt allesammen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Sendte PM, ettersom det er litt illegal. Ikke spam meg nå plz. Kor? Ikke fått en ting jeg EDIT: Der ja Endret 2. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wuhey, da var MSN Messenger 7 Beta installert. Ny versjon, nye muligheter.. HVOR? Sendte PM, ettersom det er litt illegal. Ikke spam meg nå plz. Tuuuuuusen takk Vell.. Har linux nå tross alt.. Skal se hva WineX får utav det.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Får jeg diplom nå? Eller litt kos? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Får jeg diplom nå? Eller litt kos? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Noen med MSN 7.0 som gidder og adde [email protected]? Vil gjerne teste de nye greiene Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Det er herlig å tenke på at jeg har fri i hele neste uke! niXon, du kan jo be noen du har på listen om å laste det ned. "Nudge" er ganske stilig, smart når man vil ha oppmerksomhet. Man kan forøvrig slå det av under Instillinger. Endret 2. oktober 2004 av razh0r Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Det er herlig å tenke på at jeg har fri i hele neste uke! Jeg begynner i skole på mandag. Anette: Legg deg! Endret 2. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg