kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hørtes gøy ut, skal tenke på det Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg fikk ikke lov til å dra på fest av typen min. Så nå skal han ta taxi hjem fordi han ikke stoler på at jeg blir hjemme. Jeg klarer fint å være hjemme en lørdagsvkeld jeg, har jo poppet popcorn og alt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 /me har hatt dame besøk i hele kveld /me har hatt guttebesøk siden i går kveld DIGG å slippe å sove aleine i senga si veit jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 DIGG å slippe å sove aleine i senga si veit jeg ...og ikke er du gammel nok til å gifte deg engang. Hva skjer med rettferdigheten i verden. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 I dag, da en liten arabisk unge krabbet på rullebåndet mitt på jobben og døde av latter, fikk jeg såååå lyst på unge. Min biologiske klokke tikker Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har ingen planer om å gifte meg med det første, kan vel ha type uten å måtte gifte seg vel Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja, men ikke sove sammen med han. AnAnAs, kanskje bli ferdig med skolen først? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg fikk ikke lov til å dra på fest av typen min. Så nå skal han ta taxi hjem fordi han ikke stoler på at jeg blir hjemme. Jeg klarer fint å være hjemme en lørdagsvkeld jeg, har jo poppet popcorn og alt. Hørtes fornuftig ut. skal han ikke pålegge deg å bruke burka så ingen andre ser deg og da? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Thea du burde kanskje vente pittelitt? Kan vel sove med hvem jeg vil Fortsatt uten å gifte meg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 SOVE med ham er vel ikke så gæli? ^^ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg fikk ikke lov til å dra på fest av typen min. Så nå skal han ta taxi hjem fordi han ikke stoler på at jeg blir hjemme. Jeg klarer fint å være hjemme en lørdagsvkeld jeg, har jo poppet popcorn og alt. Hørtes fornuftig ut. skal han ikke pålegge deg å bruke burka så ingen andre ser deg og da? Hehe.. Hvordan visste du at han sa det? :!: Ok, kanskje han begynner å bli litt maktsyk og sjalu.. *ta en prat med* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja, greit, du er jo gammel nok til å stå i med hvem du vil, så lenge ingen filmer. Men fortsatt urettferdig. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Livet er jævelig urettferdig og jeg er egentlig alt for heldig.. Har finni meg en gutt som er perfekt i mine øyne som jeg elsker og som elsker meg osv.. Og jeg som trode at ingen andre enn x-en noengang ville hatt meg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Livet er jævelig urettferdig og jeg er egentlig alt for heldig.. Har finni meg en gutt som er perfekt i mine øyne som jeg elsker og som elsker meg osv.. Og jeg som trode at ingen andre enn x-en noengang ville hatt meg. Hvorfor skulle ikke noen like en som deg? Du har altfor dårlig selvbilde, jenta mi. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er tomt for druer i skåla, tomt for brus i glasset og sjokoladen er i kjøleskapet nede. Slitsomt å være nerd. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har også funnet ei som er perfekt. Men det hjelper så altfor lite når hun ikke er interessert i noensomhelst, ikke meg engang! Men nå skal jeg spise potetgull. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg vil også trøstespise, skal vi trøstespise oss store sammen, Goophy? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vet egentlig at jeg har litt dårlig selvbilde.. Hater megselv og kroppen min for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 [http://www.devotay.com/snail.jpg hahhaa :!: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Men nå skal jeg spise potetgull. Høres ut som en plan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg