.tomf Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hipp hurra!i morgen ca. klokken 18.30/19.00 sitter jeg på Xenox rh04(dataparty). dette blir mitt første store lan party(200stk. blir det på xenox,600 på xenox xl som er neste år.). men en stor minus,skal sitte sammens med den største cs fjorstisen på hele lanet,han roper høyt og klikker når han taper i cs.Så plassen jeg sitter ved vil ikke bli så populær. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sitter her og forsjer med en kompis, så skal vi på fest med 30 andre jenter Blir forhåpentligvis bra. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha, fôret en stor fisk med en liten syk fisk...Underholdning Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sitter her og forsjer med en kompis, så skal vi på fest med 30 andre jenter Blir forhåpentligvis bra. 30 andre jenter? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 30 jenter ja. Ikke gidd å hakke på norsken min da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tror han hakket på kjønnet ditt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tror han hakket på kjønnet ditt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tror han hakket på kjønnet ditt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hihi, renset som sagt akvariumet og tok et bilde fra og før rensing av filteret Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hihi, renset som sagt akvariumet og tok et bilde fra og før rensing av filteret Du passer godt på fiskene dine ser jeg? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er det mulig? Nå har jeg kjørt i halvannentime i regnvær, og er søkk våt. Enda jeg hadde reinjakke, reinbukse, gummistøvler og hansker. Finns dårlig vær, og dårlig klær Henta meg ny lykt til mopeden akkuratt, dette blir morro Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hihi, renset som sagt akvariumet og tok et bilde fra og før rensing av filteret Du passer godt på fiskene dine ser jeg? Har vært slapp ja Ikke renset på 2mnd.. men en kamerat av meg er verre... han har ikke pumpe en gang Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg vil også ha dame, faen heller, jeg er ensom! Jeg vil også ha Må ha ei dama som kan få meg ut av huset Kamerat av meg spurte om jeg likte ei som jeg er god venn med... jeg sa jeg ikke er sikker... han skulle spørre henne, om hun liker meg *glede seg* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 FuZzy^, det blir bare teit da. "Hei, lyst til å være kjæresten til Per-Knerten?" "Tja, greit det." "qlt!" Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) FuZzy^, det blir bare teit da. "Hei, lyst til å være kjæresten til Per-Knerten?" "Tja, greit det." "qlt!" nei "Hei, liker du fuzzy" "tja... vet ikke" "ok" Endret 2. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Akvarium er arti, har akvarium på "barndomsrommet" mitt hos mormora mi. Bodde der et år når jeg var mindre, pga at vi bygde hus. Er stadig bortom å steller med fiskene, men har lyst til å flytte akvariumet hjem til meg men det blir kanskje litt dumt siden bestefar steller mye med fiskene han.. (og han betaler ) Hvor mye koster det for et greit akvarium og pumpe for tida? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Da stikker jeg og noen kompiser ned til sentrum og får oss mus! Ja, vi nerder for oss mus vi også ;o) .. Snakkes folkens! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Akvarium er arti, har akvarium på "barndomsrommet" mitt hos mormora mi.Bodde der et år når jeg var mindre, pga at vi bygde hus. Er stadig bortom å steller med fiskene, men har lyst til å flytte akvariumet hjem til meg men det blir kanskje litt dumt siden bestefar steller mye med fiskene han.. (og han betaler ) Hvor mye koster det for et greit akvarium og pumpe for tida? Ca hvor mange liter? Har sett komplett akvarium uten fisker og planter til 100kr (60 Liter) Akkurat sett en episode med Fleksnes deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeå Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 pokker.. linux begynner å... kjede meg.. det ENSETE jeg mangler er MODELLERINGS PROGRAM . Har prøvd Blender 3D og Wings 3D, men likte de ikke noe godt.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er ikke sikker på hvor mange liter jeg kunne tenkt meg, må spørre hvor stort det jeg har hos morfar er på, kunne tenkt meg noe sånt hjemme Vil ha noen fisker som kan holde meg i selskap når ikke dama er her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg