b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ser på CNN nå. Gråter litt, jeg. Hva er på CNN? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei hopp.. Ny dag nye muligheter, ha en fortreffelig aften alle sammen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wee.. like mange innlegg som fødsels året mitt 1989. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sult i Haiti på grunn av en flom ellerno...Menneskene er helt desperate etter mat Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sult i Haiti på grunn av en flom ellerno...Menneskene er helt desperate etter mat Skru 'a. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sult i Haiti på grunn av en flom ellerno...Menneskene er helt desperate etter mat Jeg klarer ikke å bli "deppa" over noe slikt. Har blitt apatisk mot slikt desverre. Men tragisk er det ja. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skru 'a. Jeg måtte, fordi broren min skulle spille Playstation. Er ikke sunt å se for lenge på sånt før en skal ut...blir jo deprimert og greier Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Omg...gled deg, jeg sier bare..GLED DEG!Blir så sykt rått frammover mot eksamenene osv...får gåshud bare ved tanken.. Hehe Var digg med mat, sitter å tenker litt over Kristine nå... Hu var jo på hytta med foreldrene idag, men så måtte faren hjem så familien dro hjem, kom hjem akkuratt sa hu... Så skal hu sove hos ei vennine, også sa hu akkuratt at hu skulle være med å "råne" med noen gutter vennina hennes kjente... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Var digg med mat, sitter å tenker litt over Kristine nå...Hu var jo på hytta med foreldrene idag, men så måtte faren hjem så familien dro hjem, kom hjem akkuratt sa hu... Så skal hu sove hos ei vennine, også sa hu akkuratt at hu skulle være med å "råne" med noen gutter vennina hennes kjente... Gi henne litt plass. Hun har da tross alt venner hun også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Gratulerer bjaa!!!! livet er vel på topp din heldiggris!!! Jaja eg skal på den nye kinoen idag. Den festen ble ikke noe av. Skal se AVP. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Jepp, men har aldri sett hu i byen før med bilvenner ^^ Men jeg vet hu ikke gjør noe galt, så jeg skal ikke bekymre meg for det. Skal på glattkjøringsbanen etterpå igjen med en kamerat Er bare så sinnsykt gøy å kjøre der, er bedre å få kjørt fra seg litt der enn i gatene NP: Judas Priest - The Rage Edit, Takk Mario Er så topp atte, eneste jeg mangler nå er litt snø Endret 2. oktober 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skole på mandag Gruer meg. Det har vært en kjempefin ferie! Har ikke gjort en dritt! Satani perkele. :(:( Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) FØRSTE FAG I HØSTFEREIEN MIN, og jeg er klart å bli SJUK. ADSL linja er helt crappy og, ingen sider loader ferdig, og den kobler meg av nettet hele tiden ALL THE TIME. I ett sekund av gangen da... Så om jeg prøvder å laste ned noe blir det brutt hele tiden, og jeg må refreshe hver J*VLA side 5-10 ganger før jeg får den opp, f.eks tok det meg 5min å gå inn på "Mine inlegg" og videre til "Siste Ordet 3" og inn git til "innleggsboksen". ser frem til en topp høstferie... Noen trøst meg! ADSL LINJA: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...63004&st=80&hl= Endret 2. oktober 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skole på mandag Gruer meg. Det har vært en kjempefin ferie! Har ikke gjort en dritt! Satani perkele. :(:( Ikke ta sorgen for tilig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg vil også ha dame, faen heller, jeg er ensom! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Damer er da inget problem Gå på folkehøyskole et år, du kommer til å ha luxusproblem. Akkurat nå er det en liten fest hjemme til meg, og jeg sitter og pimper vin, kommer til å ha vondt i hodet i morgen gitt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg vil ikke på folkehøyskole. ^_^ Akuratt spist grandis, pappa glemte å kjøpe Tom & jerry kjeks, dette blir en dårlig kveld. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Akuratt spist grandis, pappa glemte å kjøpe Tom & jerry kjeks, dette blir en dårlig kveld. lol Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha, fôret en stor fisk med en liten syk fisk... Underholdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg