Daniel Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha... Jeg har lest retningslinjene. Men jeg kan dem ikke utenat. Og linken fant jeg i en annens signatur. Så jeg tenkte at det var ok. Siden jeg ikke kan retningslinjene utenat. Men nok om det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hva er et "flest-klikk spill" ? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Men nok om det. Jupp... Hva skjer på en Lørdagskveld da folkens? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 EDIT: Skjønner ikke no... Har 199 innlegg hele tiden jeg uansett om jeg skriver nye... Søppel teller ikke på postcounten. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Men nok om det. Jupp... Hva skjer på en Lørdagskveld da folkens? Party! Først på byen, så fest på et hotell rom Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Men nok om det. Jupp... Hva skjer på en Lørdagskveld da folkens? Party! Først på byen, så fest på et hotell rom Fett! LAN her i Bergen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Bursdagsfest her i moss... Så seinere på byen hmm.. Schmirnoff Ice og Hot 'n' Sweet på menyen :D:D Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er så DIIIIIGG når drit mange fine damer, er vill etter deg ...ekke så mange sånne stunder i livet, tror jeg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Da er ukens konkurranse i gang! Temaet er Tree of life - Livstreet Post bidrag her Diskuter her Sist ukes konkurranse finner du her, og avstemningen for den finner du her. Endret 2. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Bursdagsfest her i moss... Så seinere på byen hmm.. Schmirnoff Ice og Hot 'n' Sweet på menyen :D:D Har også godt til innkjøp av Hot 'n' Sweet 12 kalde øl i kjøleskapet Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Trøtt allerede idag, blir vist en rolig kveld hehe. Får dra med med Xbox'en til en kamerat å spille og se film. Chillout Hehe.. er trøtt jeg og... men har sovet leeeenge (høstferie endelig), men så skal jeg ut på byen i kveld så jeg må egentlig våkne.... Hopper vel i dusjen snart. Ut på byen ja, da er det ikke no problem å våkne, Vodka + Battery all the way Neh *Jesp* Pakke sakerne og stikker, ha en god kveld folks Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Bursdagsfest her i moss... Så seinere på byen hmm.. Schmirnoff Ice og Hot 'n' Sweet på menyen :D:D Har også godt til innkjøp av Hot 'n' Sweet 12 kalde øl i kjøleskapet Er vel en av de mer populære dråpene det da Men man blir full av det og :D Og jeg som skal tidlig opp i morgen... Siste åpningsdag på jobben i morra... så må se litt shabby ut til anledningen EDIT: Nå kom en stressa kjæreste inn døra her... Jaja... da forsvinner jeg snart Endret 2. oktober 2004 av CaZpeR Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Yo Me har vært på glattkjøringsbanen idag og, Sitter å kjeder meg , venter på middag... Er så digg med ferie, fri fra alt skolemaset, og engelsklæreren m in (jada, har klart å misslike henne allerede) Og ellers savner jeg faktisk dama litt, hadde en avtale med henne i kveld, men hu måtte bli med familien på tur .. Vurderer å sette igang litt Naruto ikveld Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Og ellers savner jeg faktisk dama litt, hadde en avtale med henne i kveld, men hu måtte bli med familien på tur .. Vurderer å sette igang litt Naruto ikveld Viste ikke at du hadde dame BjaA. Nettopp funne eller er det lenge siden? Og viste heller ikke at du så Naruto. You go girl Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skjedde i sommerferien, har ikke vært så veldig aktiv på forumet i det siste Naruto fant jeg ut at var dritfett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skjedde i sommerferien, har ikke vært så veldig aktiv på forumet i det siste Naruto fant jeg ut at var dritfett *daske* Congrats =) Har du sett langt på naruto? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Takker Har ikke sett så veldig lenge på deg enda nei, er på episode 22 nå. Men har en god høstferie nå, så da har jeg god tid til Naruto =) Nå er det tid for middag, biff Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har ikke sett så veldig lenge på deg enda nei, er på episode 22 nå.Men har en god høstferie nå, så da har jeg god tid til Naruto =) Omg...gled deg, jeg sier bare..GLED DEG! Blir så sykt rått frammover mot eksamenene osv...får gåshud bare ved tanken.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Uff.... nå er akvariumet fult av møkk og bæsj. Rense tid... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ser på CNN nå. Gråter litt, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg