Camron Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) drit idet..ble for slemt Endret 2. oktober 2004 av Camron Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha!!! :!: Sinnsykt.. Trudde du det var noen som knærta morra di eller noe nå? Begynte å lure på om hu falt ned fra en stige/stol eller no Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wooooooho! Nå er jeg ikke bannet lenger! Yay! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha!!! :!: Sinnsykt.. Trudde du det var noen som knærta morra di eller noe nå? Begynte å lure på om hu falt ned fra en stige/stol eller no Første jeg hadde tenkt var: "Faen... Hvem i helvete har tatt DriveBy på muttern nå?" Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wooooooho! Nå er jeg ikke bannet lenger! Yay! Wow! Gratulerer... Sorry for dobbeltinnlegg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Trøtt allerede idag, blir vist en rolig kveld hehe. Får dra med med Xbox'en til en kamerat å spille og se film. Chillout Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wooooooho! Nå er jeg ikke bannet lenger! Yay! Hva ble du bannet for a? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Trøtt allerede idag, blir vist en rolig kveld hehe. Får dra med med Xbox'en til en kamerat å spille og se film. Chillout Hehe.. er trøtt jeg og... men har sovet leeeenge (høstferie endelig), men så skal jeg ut på byen i kveld så jeg må egentlig våkne.... Hopper vel i dusjen snart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Wooooooho! Nå er jeg ikke bannet lenger! Yay! Hva ble du bannet for a? Fordi han ikke har lest rettningslinjene, ikke no annet:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Her er det kjedelig! Man har ikke mere morro en den man lager selv.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Man er nødt til å ha det kjedelig noen ganger, ellers vet man aldri når man har det morsomt...( ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Lurer på om jeg skal berøve min kjære fra sine venner noen timer. Er ensom Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Lurer på om jeg skal berøve min kjære fra sine venner noen timer.Er ensom Hehe. min kjære kommer vel snart hjem fra jobb og... Skal på bursdagsfest med henne i kveld... Må snart hoppe i dusjen.... EDIT: Skjønner ikke no... Har 199 innlegg hele tiden jeg uansett om jeg skriver nye... Endret 2. oktober 2004 av CaZpeR Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Lurer på om jeg skal berøve min kjære fra sine venner noen timer.Er ensom Go for it. Bedre enn å sitte her. Endret 2. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 EDIT: Skjønner ikke no... Har 199 innlegg hele tiden jeg uansett om jeg skriver nye... Du er i OT. Postcounten er skrudd av her. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) faen da..B|Real var rask der.. Endret 2. oktober 2004 av Camron Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Wooooooho! Nå er jeg ikke bannet lenger! Yay! Hva ble du bannet for a? Fordi han ikke har lest rettningslinjene, ikke no annet:) Øyh, jeg har lest dem! Og det var ikke et bevisst brudd på dem heller. Var forøvrig en link til et "flest klikk"-spill i signaturen. Endret 2. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Da var jeg ute av dusjen.... Faen.... Piercingen er begynt å blø igjen og jeg har på meg hvit skjorte.... EDIT: Og etter jeg hadde tatt på meg rene og tørre sokker så klarte jeg seff å tråkke oppi en dam jeg har laget selv av dusjen Noen ganger bare lurer jeg på hvor dum jeg egentlig er.... Endret 2. oktober 2004 av CaZpeR Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Øyh, jeg har lest dem! Og det var ikke et bevisst brudd på dem heller.Var forøvrig en link til et "flest klikk"-spill i signaturen. Nei linken bare havnet der helt tilfeldig :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg