Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

F**N! Fikk  ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT!

*host*idiot*hark*

 

Må jo sjekke hva du kjøper...

Jeg gjorde jo det! i annonsen stod det klart og tydelig "Intel Pentium 3".

Jeg var innom google og søkte på pc`n, på alle treffene i "spesifikasjoner", stod det like klart og tydelig "Intel Pentium 3".

Når jeg skjekka dxdiag, stod det "Intel Celeron" :hrm:

Hvor har du kjøpt det fra? Har du ingen mulighet til å oppspore svinet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
F**N! Fikk  ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT!

*host*idiot*hark*

 

Må jo sjekke hva du kjøper...

Jeg gjorde jo det! i annonsen stod det klart og tydelig "Intel Pentium 3".

Jeg var innom google og søkte på pc`n, på alle treffene i "spesifikasjoner", stod det like klart og tydelig "Intel Pentium 3".

Når jeg skjekka dxdiag, stod det "Intel Celeron" :hrm:

Hvor har du kjøpt det fra? Har du ingen mulighet til å oppspore svinet?

Skal skjekke om jeg får ringt han nå.. :nei:

Lenke til kommentar
F**N! Fikk  ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT!

*host*idiot*hark*

 

Må jo sjekke hva du kjøper...

Jeg gjorde jo det! i annonsen stod det klart og tydelig "Intel Pentium 3".

Jeg var innom google og søkte på pc`n, på alle treffene i "spesifikasjoner", stod det like klart og tydelig "Intel Pentium 3".

Når jeg skjekka dxdiag, stod det "Intel Celeron" :hrm:

Hvor har du kjøpt det fra? Har du ingen mulighet til å oppspore svinet?

Skal skjekke om jeg får ringt han nå.. :nei:

Har massivt alluminiumsballtre her... møt opp med det og laptoppen så skal jeg love deg full retur"rett"

Lenke til kommentar

Ehh, jeg tenkte at jeg bare måtte nevne dette, siden det faktisk ikke skulle vært lov å være så utrolig dum.

 

På torsdag bytta jeg en 2 uker gammel K700i mot en 9 måneder gammel Z600. I mitt favør.

 

Bry dere så lite dere vil, men er det virkelig mulig? Z600 koster 500 kroner, og K700i koster 3500,-. Jaja, what ever, jeg tjente på det.

Lenke til kommentar
Ehh, jeg tenkte at jeg bare måtte nevne dette, siden det faktisk ikke skulle vært lov å være så utrolig dum.

 

På torsdag bytta jeg en 2 uker gammel K700i mot en 9 måneder gammel Z600. I mitt favør.

 

Bry dere så lite dere vil, men er det virkelig mulig? Z600 koster 500 kroner, og K700i koster 3500,-. Jaja, what ever, jeg tjente på det.

Jeg skjønnte ikke tankegangen. Men som jeg forstod det så ville det der være like smart som at jeg skulle bytta min P900 mot en K700i.

Lenke til kommentar

SINNSYKT jeg ble skremt nå :D

 

Jeg satt og hørte på Probot - shake your blood i kjelleren med ganske høyt volum.

 

PANG hørte jeg fra stuen, jeg løp opp og så bare mamma i go stolen helt fredlig.

 

"Hva smalt"

"Jeg trampet bare i gulvet, du spilte så høyt"

 

Hun trampet no helt sykt, fikk puls langt over 100 :lol:

 

*switche over til Outkast - roses og skru ned lyden*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...