CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! *host*idiot*hark* Må jo sjekke hva du kjøper... Jeg gjorde jo det! i annonsen stod det klart og tydelig "Intel Pentium 3". Jeg var innom google og søkte på pc`n, på alle treffene i "spesifikasjoner", stod det like klart og tydelig "Intel Pentium 3". Når jeg skjekka dxdiag, stod det "Intel Celeron" Hvor har du kjøpt det fra? Har du ingen mulighet til å oppspore svinet? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Når jeg skjekka dxdiag, stod det "Intel Celeron" Bahahaha! *le å peke på* Neida..bare tuller med deg...ta med deg pc'en ög et balltre å besøk han du kjøpte den av Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! *host*idiot*hark* Må jo sjekke hva du kjøper... Jeg gjorde jo det! i annonsen stod det klart og tydelig "Intel Pentium 3". Jeg var innom google og søkte på pc`n, på alle treffene i "spesifikasjoner", stod det like klart og tydelig "Intel Pentium 3". Når jeg skjekka dxdiag, stod det "Intel Celeron" Hvor har du kjøpt det fra? Har du ingen mulighet til å oppspore svinet? Skal skjekke om jeg får ringt han nå.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! *host*idiot*hark* Må jo sjekke hva du kjøper... Jeg gjorde jo det! i annonsen stod det klart og tydelig "Intel Pentium 3". Jeg var innom google og søkte på pc`n, på alle treffene i "spesifikasjoner", stod det like klart og tydelig "Intel Pentium 3". Når jeg skjekka dxdiag, stod det "Intel Celeron" Hvor har du kjøpt det fra? Har du ingen mulighet til å oppspore svinet? Skal skjekke om jeg får ringt han nå.. Har massivt alluminiumsballtre her... møt opp med det og laptoppen så skal jeg love deg full retur"rett" Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 bare si at halve hw.no møter opp hjemme hos han hvis du ikke får igjen penga Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 attack of the nerds Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er med jeg... Kan sikkert ta med et par store kompisser Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=306592&hl= Pliiz Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ehh, jeg tenkte at jeg bare måtte nevne dette, siden det faktisk ikke skulle vært lov å være så utrolig dum. På torsdag bytta jeg en 2 uker gammel K700i mot en 9 måneder gammel Z600. I mitt favør. Bry dere så lite dere vil, men er det virkelig mulig? Z600 koster 500 kroner, og K700i koster 3500,-. Jaja, what ever, jeg tjente på det. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Look here Men så har du da fått dobbelt så mye RAM som du kjøpte. Eller har du installert ny? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Look here Men så har du da fått dobbelt så mye RAM som du kjøpte. Eller har du installert ny? Kjøpt brukt, fyren har tydligvis installert mer ram.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=306592&hl= Pliiz Anbefaler deg å ta å spørre på www.gitarnorge.com også, er noen folk der som kan allt for mye om musikk produksjon, og hva du trenger Bare en tanke. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Look here Hih, ikke si det er w95? EDit: Ups, nå var jeg dum Endret 2. oktober 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ehh, jeg tenkte at jeg bare måtte nevne dette, siden det faktisk ikke skulle vært lov å være så utrolig dum. På torsdag bytta jeg en 2 uker gammel K700i mot en 9 måneder gammel Z600. I mitt favør. Bry dere så lite dere vil, men er det virkelig mulig? Z600 koster 500 kroner, og K700i koster 3500,-. Jaja, what ever, jeg tjente på det. Jeg skjønnte ikke tankegangen. Men som jeg forstod det så ville det der være like smart som at jeg skulle bytta min P900 mot en K700i. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 "- Barn kan være vanskelige å ha med å gjøre. Men det er jo bare rimelig at det å ha sex medfører en form for straff, ellers hadde ikke folk holdt på med annet. " (Rune Rudberg) Folk har for mye fritid til å ikke tenke på Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 SINNSYKT jeg ble skremt nå Jeg satt og hørte på Probot - shake your blood i kjelleren med ganske høyt volum. PANG hørte jeg fra stuen, jeg løp opp og så bare mamma i go stolen helt fredlig. "Hva smalt" "Jeg trampet bare i gulvet, du spilte så høyt" Hun trampet no helt sykt, fikk puls langt over 100 *switche over til Outkast - roses og skru ned lyden* Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haha!!! :!: Sinnsykt.. Trudde du det var noen som knærta morra di eller noe nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg