Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hehe, fiffige greier. Hva om det er et leketøy for rektal glede? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er ikke det bare positivt? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tada: "POWERBALL" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Aha, gyroskop eller noe. Så ufattelig unødvendig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Aha, gyroskop eller noe.Så ufattelig unødvendig. ikke si det da...begynner å angre på kjøpet mitt da Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Aha, gyroskop eller noe.Så ufattelig unødvendig. ikke si det da...begynner å angre på kjøpet mitt da Unødvendig. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ahh.. Rykende fetskt brød.... *frokost* finnes ikke noe bedre enn å spise frokost hos svigers Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Aha, gyroskop eller noe.Så ufattelig unødvendig. ikke si det da...begynner å angre på kjøpet mitt da Ikke angre! Jeg har en uten "computer". Den eier så totalt. Den første dagen var så avhengende at jeg hadde den tilogmed på skolen. Folk bare... "FÅ PRØVE!!! SÅ SINNSYKT FETT!!!" Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! Kjøpt brukt? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! Kjøpt brukt? Jepp Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 http://www.powerballs.com/images/powerball...nge_top_web.jpgTada: "POWERBALL" Hva er DIN rekord i RPM? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! Kjøpt brukt? Jepp Uffda.... Celeron er jo sjukt mye dårligere.... Jaja.... Åssen funker pcen ellers da? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Pinnella - Ca 11500-11700 tror jeg, klarte å nulle det ut når jeg skulle finne ut hvor jeg leste det av jævlig gåen i armen etterpå hehe Endret 2. oktober 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! *host*idiot*hark* Må jo sjekke hva du kjøper... Endret 2. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 http://www.powerballs.com/images/powerball...nge_top_web.jpgTada: "POWERBALL" Hva er DIN rekord i RPM? Har ikke prøvd ennå...får den i posten om noen dager Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! *host*idiot*hark* Må jo sjekke hva du kjøper... hihi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hihi...smart du var nå Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! Kjøpt brukt? Jepp Uffda.... Celeron er jo sjukt mye dårligere.... Jaja.... Åssen funker pcen ellers da? Dårlig, dårlig og atter dårlig Space tasten gredde jeg å ødellege, skjermkortet sliter med HL1, pc`m er sykt skitten! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) F**N! Fikk ENDELIG den "nye" bærbare pc`n idag! Viste seg at det var CELERON Ikke PENTIUM! S**AN! Har blitt LURT! *host*idiot*hark* Må jo sjekke hva du kjøper... Jeg gjorde jo det! i annonsen stod det klart og tydelig "Intel Pentium 3". Jeg var innom google og søkte på pc`n, på alle treffene i "spesifikasjoner", stod det like klart og tydelig "Intel Pentium 3". Når jeg skjekka dxdiag, stod det "Intel Celeron" EDIT: Sorry for 2 poster etter hverandre.. Endret 2. oktober 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg