-Teddy- Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen som legger merke til at jeg har bursdag? *gratulere seg selv med dagen* I dag får man se hva som skjer Grattis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Offer har jeg plutselig lyst på powerball? Du er ikke den eneste! Gratulerer med dagen SupremeX Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 HBD SupremeX =) Det er ikke lurt å spise mye godteri når man egentlig er sulten :\ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Idag fikk jeg billappen i posten. Haddis, du må lære deg å dukke. AnAnAs, da gikk det bra til slutt da. Men nå må jeg ned på postkontoret å hente pakke. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Å herregud så kjedelig det er her. Fjortisene spiller bare CS, ingen servere i hverken CoD eller FC. Så The Convention var ikke no kult, rlz? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 IPB2 = snadder. Er det slik at dette koster noe? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er du på TC SupremeX? TC hvaffornoe? takker igjen, folkens! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Å herregud så kjedelig det er her. Fjortisene spiller bare CS, ingen servere i hverken CoD eller FC. Så The Convention var ikke no kult, rlz? Faktisk ikke Håper det blir morsommere etter hvert da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Å herregud så kjedelig det er her. Fjortisene spiller bare CS, ingen servere i hverken CoD eller FC. Er nok nesten sånn overalt. Er omtrent bare fjortisser som spiller CS. Er nesten enig at CoD kunne kommet litt mer frem i lyset iogmed at det er så sinnsykt mye bedre Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 aner ikke hva CoD er engang jeg spiler ikke Cs eller, så absolutt ikke! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Offer har jeg plutselig lyst på powerball? Powerball gir et utrolig bra grep Har en blå med "Computer", den er morsom å holde på med, go for it sier jeg bare B|Real - Har du ikke RSP eller snurring? hehe Hiv innpå å si du mista den, funker bra Endret 2. oktober 2004 av Hoax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har ikke RSP. Har ikke sett det enda :erm: Rart...skal etterlyse det når jeg kommer tilbake Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 God "morgen" folks. GOOOOOOOD MORNING!!!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) God "morgen" folks. goood mooorrrinnigg vietnam, itttttt isssssss aaaaaaaa beeeeeeeutiful day Endret 2. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Offer har jeg plutselig lyst på powerball? Powerball gir et utrolig bra grep Har en blå med "Computer", den er morsom å holde på med, go for it sier jeg bare Har bestilt... Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva er "powerball"? Vet ikke helt jeg...men bestilte en...så får jeg se hva det er.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg