kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg skal og møte en jente i morra Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 bah.....hater alkohol.... kasta opp som faen <----være like ærlig som AnAnAs *smerte* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Me made picture again Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 verry nice! Holger, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. DU har et talent! Det er ikke mange som klare å legge til det lille ekstra før det blir noe unikt.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 humm, prata nettopp med en litt små full Jonki Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haddis: Ffs korfor sloss dere? Er å anbefale å gå på legevakten. Engang da eg ble stukket med saks i armen så var eg hos legevakten men det var syk kø og dette var på en lørdags natt så ble eg lei av å vente og dro hjem. Vel dagen etter våknet eg med sjokk da det var mye blod i sengen og armen hadde hovnet voldsomt opp. Det med nakken kan være enda mer alvorlig altså. Tenk om du våkner og ikke klarer å bevege deg. Thea: Synd at det ikke gikk harmonisk. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 arrgh,., fikk endelig nett på ByLAN etter 10 timer uten Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) arrgh,., fikk endelig nett på ByLAN etter 10 timer uten høhøhø har sitti her med nett i heeeeele dag jeg Endret 2. oktober 2004 av kaiern Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ka i helsiken er det med lan og nett problemer? Har det noen gang vært problem fritt lan'er? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ikke som jeg har opplevd (er forresten på samme LANet og det tok like lang tid før jeg fikk stabil nett) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ikke som jeg har opplevd (er forresten på samme LANet og det tok like lang tid før jeg fikk stabil nett) Forbanna dritt LAN! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jaja. Lan=mye irritasjon og litt høyt til slutt. Anyways eg går og legger meg. God natt! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Anyways eg går og legger meg. God natt! Teit, ikke sove nå! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skal trolig på byn idag så i need my strength. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skal trolig på byn idag så i need my strength. God fornøyelse Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 noen som har noen pene damer og gi bort ? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 noen som har noen pene damer og gi bort ? Du kan jo alltids laste ned noen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Bha, Alt ser ut til å virke her av nakke å rygg....bare litt vondt når jeg snakker. Kan må bare ikke drikke sprit...jeg lærer aldri.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg