.tomf Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 AU! trådde på en tegnestift tidligere i dag,ikke så godt. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Genial Sang razh0r Spørs hvilken? Mente du COB - Silent Night, Bodom Night? Jepp..Hører på Everytime i die nå..nesten bedre den Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 AU! trådde på en tegnestift tidligere i dag,ikke så godt. 1337 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 AU! trådde på en tegnestift tidligere i dag,ikke så godt. 1337 pwnd! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ble akkurat kasta ut fra en fest jeg dah... Noen andre som har festa i kveld eller? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ble akkurat kasta ut fra en fest jeg dah... Noen andre som har festa i kveld eller? tør jeg spørre hvorfor? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Uh... Kasta ei bolle i veggen.... ? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Uh... Kasta ei bolle i veggen.... ? eeeh....lol? litt sure vakter der eller? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Vakter å vakter..... Fest hos en kamerat av meg...... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Caddy du vet bedre enn å beføle damen til han som hadde festen. Friggin n00b. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hehhehe... Det gjorde jeg faktisk ikke heller.... Kasta bare ei bolle i veggen... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Endelig nattatid. Skal ta bussen 08.00 i morgen da... Middagsgreiene gikk til helvete btw... damn bitches. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Endelig nattatid. Skal ta bussen 08.00 i morgen da... Middagsgreiene gikk til helvete btw... damn bitches. noen av dem som begynte å grine da? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeh jeh. Fortell Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Det begynte ganske OK. Jeg kom inn, gikk ut med en venninne for å høre hvordan stemningen er blant de tre fiendene mine. Det var visst OK, så jeg gikk inn å sa hei. Alle så litt sjokkerte ut, også sa de hei, også før jeg visste ordet av det var maten klar. Da stoppet vi opp for ting å prate om. Det ble dødsstille. Da begynner hun ene (hun jeg kranglet mest med) å glane på meg når jeg spiser, noe jeg finner SVÆRT ubehagelig. Jeg glaner stygt tilbake, og hun sipper og begynner å drikke vin. Nummer 1 har ikke sagt et ord til meg ENDA, og da hadde det gått to timer. Venninnen min begynner å klenge på meg, og hun som vi var oss, prøver å føre en samtale. Da ga jeg opp. Det er umulig å bli venner igjen med hjernedøde folk som du var bestevenner med i 10. No chance in hell. Jeg sa "Takk for maten, men dette gidder jeg ikke å sitte og kaste bort tid på.." også vinket jeg og gikk. Jeg driter i hva de synes om meg... synes det er teit når de tar initiativet til å bli venn med meg, også gjør de ikke noe for å bli det og da er min feil. Jeg driter i dem. Jeg har nok venner, og trenger ikke flere.. nå ga jeg dem en sjanse, og ha det til dem Typen har vært her siden klokken halv ett... han stakk nå, fordi jeg skal sove. edit: sikkert mye dårlig formulering der. men trøtt, jobb ..og ja, dere skjønner tegningen. Endret 2. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ohhhh....*hylll* jeg må ned på legevakta...har vært i sloss kamp... Kjeven/nakken er ute av ledd...+ jeg blør konstant ut av nesa stakar han andre fyren, ligger på legevakta nå å syr sting Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ohhhh....*hylll*jeg må ned på legevakta...har vært i sloss kamp... Kjeven/nakken er ute av ledd...+ jeg blør konstant ut av nesa stakar han andre fyren, ligger på legevakta nå å syr sting haddis teh sloss kjempe, den var ny... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Men steike i helvette...har forbanna vondt i nakken å kjeven...men har heldigvis ikke no kutt i fjeset.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Men steike i helvette...har forbanna vondt i nakken å kjeven...men har heldigvis ikke no kutt i fjeset.... Dra på legevakta du Endret 2. oktober 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Men steike i helvette...har forbanna vondt i nakken å kjeven...men har heldigvis ikke no kutt i fjeset.... Dra på legevakta du Neh...tar det i morgen... Er alt for trøtt nå....dessuten skal jeg treffe ei jenter i morgen tidlig har ikke tid til slikt lege tull Lucky me som har ei mor som har sykepleie utdannelse Endret 2. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg