Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynte ganske OK. Jeg kom inn, gikk ut med en venninne for å høre hvordan stemningen er blant de tre fiendene mine. Det var visst OK, så jeg gikk inn å sa hei. Alle så litt sjokkerte ut, også sa de hei, også før jeg visste ordet av det var maten klar. Da stoppet vi opp for ting å prate om. Det ble dødsstille. Da begynner hun ene (hun jeg kranglet mest med) å glane på meg når jeg spiser, noe jeg finner SVÆRT ubehagelig. Jeg glaner stygt tilbake, og hun sipper og begynner å drikke vin. Nummer 1 har ikke sagt et ord til meg ENDA, og da hadde det gått to timer. Venninnen min begynner å klenge på meg, og hun som vi var oss, prøver å føre en samtale. Da ga jeg opp. Det er umulig å bli venner igjen med hjernedøde folk som du var bestevenner med i 10. No chance in hell. Jeg sa "Takk for maten, men dette gidder jeg ikke å sitte og kaste bort tid på.." også vinket jeg og gikk. Jeg driter i hva de synes om meg... synes det er teit når de tar initiativet til å bli venn med meg, også gjør de ikke noe for å bli det og da er min feil. Jeg driter i dem. Jeg har nok venner, og trenger ikke flere.. nå ga jeg dem en sjanse, og ha det til dem :)

 

Typen har vært her siden klokken halv ett... han stakk nå, fordi jeg skal sove. :)

 

edit: sikkert mye dårlig formulering der. men trøtt, jobb ..og ja, dere skjønner tegningen.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Men steike i helvette...har forbanna vondt i nakken å kjeven...men har heldigvis ikke no kutt i fjeset....

Dra på legevakta du :)

Neh...tar det i morgen...

Er alt for trøtt nå....dessuten skal jeg treffe ei jenter i morgen tidlig :love:

har ikke tid til slikt lege tull :hrm:

 

Lucky me som har ei mor som har sykepleie utdannelse :w00t:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...