Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ÆSJ...ble ikke no øl bytur i dag....pokker ta!!*hyyl* Bli med meg å trashe middagen da vel... Hø? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Gud som dere klager da. Vær glad dere får være med på noesomhelt. Er ikke all som får det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nydelig dag i dag folks, ikke klag Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nydelig dag i dag folks, ikke klag Hva er du så glad for? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Bla bla bla... Har gledet meg hele uka til å gå ut å feste litt..... Nydelig dag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nydelig dag i dag folks, ikke klag Hva er du så glad for? Jeg er hjemme...er alltid noe å være glad for =) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hmmm sitter her med et minolta Z2 kamera og lurer på om jeg skal benytte meg av angre retten, dette pga jeg leste akam.no`s test av minolta Z3. Det er vel slik at man ikke kan prøve kameraet å så angre kjøpet? Lurer fælt nå..... Kor kjøpte du den? Testen av z3 var en sjokk for meg. Trodde den kom til å gjøre det godt etter spesifikasjonene. KJøpte på netshop.no, tenkte jeg skulle teste kameraet selv men etter en samtale med de så la jeg det på i da de ikke ville ha et brukt kamera i retur. Testen var et sjokk for meg, jeg har et vanlig speilrefleks fra minolta og med det så får jeg fine bilder. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er hjemme alene, perfekt for meg og typen..Isteden må jeg dra på den teite middagen. Skal prøve å snike meg unna tidlig så jeg kan pule (snakk om prioriteringer) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nydelig dag i dag folks, ikke klag Hva er du så glad for? Jeg er hjemme...er alltid noe å være glad for =) Hvor lenge har du fått perm? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ok Jeg spiser deilig lotus. Tok en annen rett enn den jeg vanligvis tok, det angrer jeg ikke på Namnam, dette er faen meg godt!! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 fy faen, alt er bare sorgen, har ikke internett på min pc, jeg må på hytta i morgen, og jeg kjeder livet av meg, pluss at jeg sitter på en DELL og surfer! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er hjemme alene, perfekt for meg og typen..Isteden må jeg dra på den teite middagen. Skal prøve å snike meg unna tidlig så jeg kan pule (snakk om prioriteringer) Se det for deg på en vektskål, puling kontra møte fiender Tenker du har prioriteringene i orden jeg Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er hjemme alene, perfekt for meg og typen..Isteden må jeg dra på den teite middagen. Skal prøve å snike meg unna tidlig så jeg kan pule (snakk om prioriteringer) Selv om du er smånymfo trenger du ikke spre det ut til hele norge... Har egentlig ikke giddet å engasjere meg i noe party idag jeg. Konse mer om imorgen... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kan vi få BEVIS på at dere gjør det da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nydelig dag i dag folks, ikke klag Hva er du så glad for? Jeg er hjemme...er alltid noe å være glad for =) Hvor lenge har du fått perm? Helgperm... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kan vi få BEVIS på at dere gjør det da? Akkurat det 14 år gamle gutter liker Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kan vi få BEVIS på at dere gjør det da? Du er for ung for slikt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Selv om du er smånymfo trenger du ikke spre det ut til hele norge... Ikke min feil at du ikke gir meg noe... Etter jeg begynte på p-piller har jeg blitt helt snowdog. Kan si jeg skjønner frustrasjonen hans Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kan vi få BEVIS på at dere gjør det da? Akkurat det 14 år gamle gutter liker 12 faktisk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Må bare spørr: men er p-piller for gutter kommet ennå? Hørte no snakk om at slikt skulle komme... Endret 1. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg