knut-eirik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hmmm sitter her med et minolta Z2 kamera og lurer på om jeg skal benytte meg av angre retten, dette pga jeg leste akam.no`s test av minolta Z3. Det er vel slik at man ikke kan prøve kameraet å så angre kjøpet? Lurer fælt nå..... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nå sitter jeg på The Convention i Kristiansund sammen med 500 andre nerder, fet internettlinje og 60000 i premiepotten. Det kommer til å bli 5 supre dager. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg sitter på rommet mitt med 1.2mbit og ingen andre nerder. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hvordan finner man ut om det er LAN i byen? hva må man gjøre for å få være med? jaja.. vet man må kunne spille da.. lurer litt på det... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg sitter på rommet mitt med 1.2mbit og ingen andre nerder. samme her, bortsett fra at jeg sitter med 2mbit Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 *Spist for mye potetgull og dip*Skal ikke være med på polenturen til søndag og skal "informere" klassen om det i morra.... Blir moro det... Koster over 6K nå og har bare høert negative ting og at det er dritslitsomt, besøker heller pappa'n min i Stavanger en uke for halve prisen Du burde absolutt bli med! Kanskje ikke like morro å dra innom alle kons.leirene, men når du har fri på kveldene og kan drikke så mye booze du vil er det jo bare skøy. Billig er det der og! EDIT: kanskje litt for ung for sånt Ikke lov å drekke, snuse, røyke, eler noe slikt... Ikke sprettkniver engang! Programmet er så tettpakket at det blir kanpt tid til noe annet enn; BUSS, SOVE, SPISE, KONSLEIRER.... Eneste "fri" vi har er EN dag i krakow.... Derfor r jg ikke med. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nå kommer foreldre hjem om en time. Ikke noen som kom på besøk da jeg var alene hjemme... Jaja, kunne vel ikke forvente annet. Slipper ihvertfall å lage middag idag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hmmm sitter her med et minolta Z2 kamera og lurer på om jeg skal benytte meg av angre retten, dette pga jeg leste akam.no`s test av minolta Z3. Det er vel slik at man ikke kan prøve kameraet å så angre kjøpet? Lurer fælt nå..... Kor kjøpte du den? Testen av z3 var en sjokk for meg. Trodde den kom til å gjøre det godt etter spesifikasjonene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei godtfolk. Kom meg hjem fra OsloLAN fordi jeg ikke orka å være der lenger. Det var jammen godt med en dusj. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvor lenge var du der? En dag? Og det betalte du for!? Sykt, Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Åh. Hater meg selv fordi jeg har sagt ja til dette!! Sjekk hva jeg sa ja til: Spise middag med en venninne ...og TRE fiender for å prøve å ordne opp et hat de har hatt mot meg i flere år. Det vil si tre mot to og et helvetes arabisk temperament Kommer til å få noen til å sippe igjen, jeg bare vet det. Også kommer skylden på meg igjen...som vanlig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hvor lenge var du der?En dag? Og det betalte du for!? Sykt, Joa. Nettverket funka ikke ordentlig før 10min før jeg begynte å pakke heller. Var kanskje verdt en femtilapp om jeg ville vært litt snill. Edit: Alt er din skyld AnAnAs *pekepå* Endret 1. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ahh, da var siste treningsøkt for uken gjennomført, første øl jekket og første røyk antent. Skal ha vors hjemme nå, dette tror jeg blir en bra kveld. God helg alle sammen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ahh, da var siste treningsøkt for uken gjennomført, første øl jekket og første røyk antent. Skal ha vors hjemme nå, dette tror jeg blir en bra kveld. God helg alle sammen Hehehe imorgen er det min tur til å sprette noen øl opp. Har 2 halvlitere her da. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hehehe imorgen er det min tur til å sprette noen øl opp. Har 2 halvlitere her da. Lønningsdag idag, kjøpt meg ett brett med 1/2litere sterkøl fra tyskland, pluss en helflaske 45%... Blir bra saker i helga.. Gud, lenge siden jeg har vært i så bra humør! EDIT: Første ordentli gladag siden det ble slutt med fruen. HERLIG! Endret 1. oktober 2004 av lperik Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Imorgen skal jeg på psy-partey Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ÆSJ...ble ikke no øl bytur i dag....pokker ta!! *hyyl* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ÆSJ...ble ikke no øl bytur i dag....pokker ta!!*hyyl* mye hyling på deg i det siste Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ÆSJ...ble ikke no øl bytur i dag....pokker ta!!*hyyl* Bli med meg å trashe middagen da vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg