Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Spist for mye potetgull og dip*

Skal ikke være med på polenturen til søndag og skal "informere" klassen om det i morra.... Blir moro det... :shrug: Koster over 6K nå og har bare høert negative ting og at det er dritslitsomt, besøker heller pappa'n min i Stavanger en uke for halve prisen :)

Du burde absolutt bli med! Kanskje ikke like morro å dra innom alle kons.leirene, men når du har fri på kveldene og kan drikke så mye booze du vil er det jo bare skøy. Billig er det der og!

 

EDIT: kanskje litt for ung for sånt :hmm:

Ikke lov å drekke, snuse, røyke, eler noe slikt... Ikke sprettkniver engang! :dontgetit::innocent::whistle::p

Programmet er så tettpakket at det blir kanpt tid til noe annet enn; BUSS, SOVE, SPISE, KONSLEIRER.... Eneste "fri" vi har er EN dag i krakow.... :no:

Derfor r jg ikke med.

Lenke til kommentar
hmmm sitter her med et minolta Z2 kamera og lurer på om jeg skal benytte meg av angre retten, dette pga jeg leste akam.no`s test av minolta Z3.

Det er vel slik at man ikke kan prøve kameraet å så angre kjøpet?

Lurer fælt nå.....

Kor kjøpte du den? Testen av z3 var en sjokk for meg. Trodde den kom til å gjøre det godt etter spesifikasjonene.

Lenke til kommentar

Åh. Hater meg selv fordi jeg har sagt ja til dette!!

 

Sjekk hva jeg sa ja til:

 

Spise middag med en venninne ...og TRE fiender for å prøve å ordne opp et hat de har hatt mot meg i flere år. Det vil si tre mot to og et helvetes arabisk temperament :wee: Kommer til å få noen til å sippe igjen, jeg bare vet det. Også kommer skylden på meg igjen...som vanlig. :hrm:

Lenke til kommentar
Hvor lenge var du der?

En dag?

 

Og det betalte du for!?

 

Sykt,

Joa. Nettverket funka ikke ordentlig før 10min før jeg begynte å pakke heller. Var kanskje verdt en femtilapp om jeg ville vært litt snill.

 

Edit: Alt er din skyld AnAnAs :D *pekepå*

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Hehehe imorgen er det min tur til å sprette noen øl opp. :green: Har 2 halvlitere her da.

Lønningsdag idag, kjøpt meg ett brett med 1/2litere sterkøl fra tyskland, pluss en helflaske 45%...

 

Blir bra saker i helga.. Gud, lenge siden jeg har vært i så bra humør!

 

 

EDIT: Første ordentli gladag siden det ble slutt med fruen. HERLIG!

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...