Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 dagers leveringstid er vel litt mye å håpe på, selv bestilte jeg meg xbox chip på mandag, den blir sendt med apost brev og den kommer nok ikke før i morgen.

Men det tror jeg er like greit, får jeg den nå blir jeg bare sittendes å leke med xbox når jeg heller burde jobbet med lærlingeprøven min,

Lenke til kommentar
meg, bjaa og en annen var på glattkjøringsbanen til NAF med mopeder, vi fikk til og med lov å være der. Var litt gøy.

Jeg klarte å tryne på banen, jeg var den eneste faktisk :blush:

 

Nå sitter jeg på skolen og gruer meg til å kjøre hjem, for jeg har en liten mistanke om at det er kontroll på veien hjem idag. Var "raid" på Klosterskogen skolen idag også, tok bare 4 mopeder (12800 kling til staten :p )

 

Så nå er det snart høstferie for meg :)

Lenke til kommentar

Jaja, hjemme etter nok en latterlig dag på skolen, 3 timer i dag, 2 av dem med gym. Hadde kun 2 timer i går også. Og på onsdag kom jeg hjem fra en ukes skoletur til Tyskland.

 

VK2 er ikke så galt altså. :)

 

...Og nå er det høstferie, gitt.

 

Nå sitter jeg på skolen og gruer meg til å kjøre hjem, for jeg har en liten mistanke om at det er kontroll på veien hjem idag. Var "raid" på Klosterskogen skolen idag også, tok bare 4 mopeder (12800 kling til staten :p )

Hmm, de var i Bergen for et par uker siden. Glad jeg kjører bil.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Da er jeg vel hjemme, etter tre timers fravær på grunn av at jeg måtte stikke av fra Statens Vegvesen. :p

 

Fikk snakket oss fra den ene, siden vi prioriterte å spare 3200,- fremfor å være i mattetimen.

 

 

EDIT: går forresten på klosterskogen som bjaa nevnte. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...