Putekos Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 *lure på offer "AnAnAs" er i to tråder på en gang* Jøss, var vist mange femi klomper her på forumet Fordi pcen min klikket, så jeg ble dobbelt registrert. Schommelt. Men jeg er i hvert fall oppe, men rakk ikke reprisen av Bush-Kerry-debatten. Klokken ringte ikke! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hvor er det blitt av Marvil egentlig? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fordi pcen min klikket, så jeg ble dobbelt registrert. Schommelt. Men jeg er i hvert fall oppe, men rakk ikke reprisen av Bush-Kerry-debatten. Klokken ringte ikke! Bush tapte kampen... Uten tvil... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Kommer nok fler repriser av den utover dagene som kommer. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 FAEN! FAEN! !! Hadde bestilt en pakke på onsdag! Er ikke her nå! FAEN! STYGGE POST! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 2 dagers leveringstid er vel litt mye å håpe på, selv bestilte jeg meg xbox chip på mandag, den blir sendt med apost brev og den kommer nok ikke før i morgen. Men det tror jeg er like greit, får jeg den nå blir jeg bare sittendes å leke med xbox når jeg heller burde jobbet med lærlingeprøven min, Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fiskekaker til frokost er knall...spess når de er hjemmelaget Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 æsj, fiskekaker Ja, æsj! *Hente mer weetos* Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Når tror dere pakken kommer da? Imorgen? *håpe* EDIT: bor på stord, pakken sendes fra oslo Endret 1. oktober 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 æsj, fiskekaker Fiskerkaker er genialt... 50% fisk 50% melk + diverse krydder Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hmm...lurer på hvor t-bone er stokke av henne... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 god morgen alle sammen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 meg, bjaa og en annen var på glattkjøringsbanen til NAF med mopeder, vi fikk til og med lov å være der. Var litt gøy. Jeg klarte å tryne på banen, jeg var den eneste faktisk Nå sitter jeg på skolen og gruer meg til å kjøre hjem, for jeg har en liten mistanke om at det er kontroll på veien hjem idag. Var "raid" på Klosterskogen skolen idag også, tok bare 4 mopeder (12800 kling til staten ) Så nå er det snart høstferie for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Da er det høstferie! :w00t: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Jaja, hjemme etter nok en latterlig dag på skolen, 3 timer i dag, 2 av dem med gym. Hadde kun 2 timer i går også. Og på onsdag kom jeg hjem fra en ukes skoletur til Tyskland. VK2 er ikke så galt altså. ...Og nå er det høstferie, gitt. Nå sitter jeg på skolen og gruer meg til å kjøre hjem, for jeg har en liten mistanke om at det er kontroll på veien hjem idag. Var "raid" på Klosterskogen skolen idag også, tok bare 4 mopeder (12800 kling til staten ) Hmm, de var i Bergen for et par uker siden. Glad jeg kjører bil. Endret 1. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Da er jeg vel hjemme, etter tre timers fravær på grunn av at jeg måtte stikke av fra Statens Vegvesen. Fikk snakket oss fra den ene, siden vi prioriterte å spare 3200,- fremfor å være i mattetimen. EDIT: går forresten på klosterskogen som bjaa nevnte. Endret 1. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 leste klosterskole først jeg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tåpelige små unger i femitråden min :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tåpelige små unger i femitråden min :!: Livet er for kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg