Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Fy ******, nå blir jeg sur altså.

Hva er det med eksvenninnene mine og ekskjærestene mine?

Liker de å bære ut søppelet mitt eller noe?

Fysj, altså. Blir NESTEN provosert her nå. :gretten:

Lenke til kommentar

Neh.. Kom til treninga.. Trente i 1 minutt.. Var totalt borte og svimmel og drit.. Dro hjem, dusja... Woha! I'm here!

HalTan: Der ser du, ibux er bedre, haha..

Det funka bra den ene gangen jeg prøvde de ihvertfall.. Drev og loka litt i snowboardparken på Hovden.. Charger opp litt med god fart inn i pipen for å komme høyt, Treffer en eller annen isklump elns på kanten av pipeveggen, kommer cirka 4 meter over pipeveggen(det er f.o.r.b.a.n.n.a høyt.. Seriøst, stikk opp på hustaket ditt og sjekk).. Allerede da stålsetter jeg meg, i frykt for det værste, i og med at jeg var på vei ut av pipen.. Lander rett på skuldern, oppå kanten.. Våkner opp med en 5-6 hoder i ring rundt meg, og hen ****** smerte i skuldra.. En god cammie sier bare "Du fikk skuldra ut av ledd. Fiksa det. Har du vondt noen andre steder?" Jeg har liksom vondt i hele ******* alt, så jeg bare nikker dumt, og ber pent om smertestillende :roll:

Tok noen minutter senere 4 ibux.. Var jo smerthelvete, men etter et par timer så gikk det nesten over.. Sovna, og våkna opp neste morra med like jævlig skulder som før ibuxene funka.. Tok 3 ibux til, og kjørte noen timer i bakken.. Kan rett og slett gå god for ibux ;)

Edit: Å få skuldra ut av ledd er ILLE! Og så gjør det vondt sinnsykt lenge etterpå..

Endret av nvoetfiv
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...