Fragletrollet Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Vel Goophy, vet at 1210 is tha thæng. Eneste probbet, er vel egentlig pengene. Har rett og slett ikke nok. Og Cd'er, fordi jeg har en god del Cd'er, og at endel sanger faktisk ikke kommer ut på vinyl Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ENDELIG hjemme fra jobb Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Vel Goophy, vet at 1210 is tha thæng. Eneste probbet, er vel egentlig pengene. Har rett og slett ikke nok. Og Cd'er, fordi jeg har en god del Cd'er, og at endel sanger faktisk ikke kommer ut på vinyl Du kan kjøpe 1210'ene mine. Har du lite penger kan du kjøpe dem uten cartridges. Men det som ikke kommer ut på vinyl er ikke verdt å spille uansett. Nå vetikke jeg hvilken sjanger du holder til i, men jeg tør gjette på kommers trance/dance. AnAnAs: Velkommen tilbake. Endret 30. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hehe, da gjettet du nok veldig feil, men regnet med at du kødda? (? ) Vel, har ikke mye penger, men resten kan vi vel kanskje ta over PM? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hehe, da gjettet du nok veldig feil, men regnet med at du kødda? (? ) Selvfølgelig. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ENDELIG hjemme fra jobb hva er det du jobber med da? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg MÅ skaffe meg en jobb. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ENDELIG hjemme fra jobb hva er det du jobber med da? Biltema. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 ENDELIG hjemme fra jobb hva er det du jobber med da? Biltema. Biltema Hva jobber DU med DER? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 også jobber du så lenge? vareoptelling eller? men biltema er jo dørmme jobb da. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 også jobber du så lenge? vareoptelling eller? men biltema er jo dørmme jobb da. Nei, hele Alna senter var oppe til 24.00 i dag. Gratis pølser og masse tilbud. Kjøpte meg seks treningsbukser. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Nettopp kommet hjem fra jobb selv.. Så jævla kjipt for alle har jo lagt seg! Helga starta offisielt for meg for en halvtime siden, første pils er jekket og ingen å skåle med.. ARG jeg kjeder meg! Tilogmed utestedene stengte halv to.. Ellers hadde det vel blitt å ta en tur dit.. Kjedelig!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 også jobber du så lenge? vareoptelling eller? men biltema er jo dørmme jobb da. Nei, hele Alna senter var oppe til 24.00 i dag. Gratis pølser og masse tilbud. Kjøpte meg seks treningsbukser. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!! *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 hmmm, ble sulten jeg nå Skal jeg lage meg no mat, eller ikke`? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) er det bare jeg som sitter oppe nå eller? jeg ble også sulten nå ja.. tror jeg må lage meg noe mat kanskje Endret 1. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 er da våken som aldri før jeg :--D Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg er trøtt, og vil kanskje ha mat. Tror faktisk jeg skal gå og legge meg, jeg. God natt! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ah, trøtt nå... Skal tippe meg over i senga å slappe off noen timen. Fikk sett "Euro trip" i kveld hos en kamerat - Utrolig morsom, anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg