Heatsink Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Dear diary, my life sucks. No one understands me, nobody understands how hard my life is. I will wear black lipstick and listen to death metal and be unique, just like everyone else. mitt siste valg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Skriv noe dritt om skolen. Det blir satt pris på av lærerne. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 BARABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! meg, bjaa og en annen var på glattkjøringsbanen til NAF med mopeder, vi fikk til og med lov å være der. Var litt gøy. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Mye mer morro med bil! Kjeder meg ihjel på jobb.. forslag til ting en kan gjøre..?` Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Kjeder meg ihjel på jobb.. forslag til ting en kan gjøre..?` Se hvor mange ganger du klarer å kaste skjermen opp i lufta før den går i bakken, så det sier BANG? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 *Gjesp* Jeg legger meg tidlig for en gangs skyld. God natt. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 *Spist for mye potetgull og dip* Skal ikke være med på polenturen til søndag og skal "informere" klassen om det i morra.... Blir moro det... Koster over 6K nå og har bare høert negative ting og at det er dritslitsomt, besøker heller pappa'n min i Stavanger en uke for halve prisen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som så bostedet til han på Homsepatruljen? Kanll fet sted da!! meg vil ha! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 arggg... skulle ønske frozencpu.com var i norge. de har alt jeg trenger til min mod! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) *Spist for mye potetgull og dip*Skal ikke være med på polenturen til søndag og skal "informere" klassen om det i morra.... Blir moro det... Koster over 6K nå og har bare høert negative ting og at det er dritslitsomt, besøker heller pappa'n min i Stavanger en uke for halve prisen Du burde absolutt bli med! Kanskje ikke like morro å dra innom alle kons.leirene, men når du har fri på kveldene og kan drikke så mye booze du vil er det jo bare skøy. Billig er det der og! EDIT: kanskje litt for ung for sånt Endret 30. september 2004 av lperik Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 I morgen bestiller LAN crew varer til meg for 700kr og jeg betaler 0kr Eid! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Weeee! imorgen er det fredag! Party Party *hilse på anette* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 /Me er lei av å sove alene i senga si hele tiden.. *hilse på haddis og være kjempeglad for at han alltid legger merke til meg * Skal til oslo og shoppe imorgen, det er digg da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 /Me er lei av å sove alene i senga si hele tiden.. Du kan godt sove hos meg til imorgen. Har stor seng. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 FFK But of course! Klarer seg i år, nesten med glans. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Skal til oslo og shoppe imorgen, det er digg da o0o0o0...la meg være med...akkurat fått meg et visa kort med ALT for mye penger på Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 /Me er lei av å sove alene i senga si hele tiden.. Du kan godt sove hos meg til imorgen. Har stor seng. Det ordna seg, søss kom og minnte meg på at jeg lovet henne at hu kunne sove en dag på rommet mitt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 o0o0o0...la meg være med...akkurat fått meg et visa kort med ALT for mye penger på Deg en dag i byen med visa og du er fattig for resten av livet. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Deg en dag i byen med visa og du er fattig for resten av livet. Noen sanne ord der... Klarte å blåse av 1500,- på håret mitt sist lørdag 1300,- på taxi over 2 dager jeg har et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg