diversity Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 er til og med fint vær i Bergen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Brum! Bare til lørdag.. så blir det regn og fanteri igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det er bra, får litt dårlig samvittighet når jeg er på LAN og det er fint vær Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 endelig når jeg skal på biltema og kjøpe (mutre, muttere?) så finner jeg ikke skruene jeg skal bruke ... btw: skal feste en sånn vannkjølingsviftegrillsak Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Elin sa det var mulig at det ble bra på søndag også... Men i morgen er siste dagen før høstferien, gitt. Endret 30. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 tja...lurer på hva jeg skal gjøre i dag går å lage middag nu jeg I dag skal jeg være litt på den crazy siden å lage pizza Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Nå skal jeg øve på fysikkprøve noen timer før jeg pakker ned pc'en og er klar til avreise i morra. The Convention, here I come! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Elin sa det var mulig at det ble bra på søndag også... Hm.. iflg. Storm weather center tar hun feil. Men, det hadde ikke vært meg imot å kunne airsofte uten å falle hodestups i sølepytter og skli rundt på sleipe trær. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Elin sa det var mulig at det ble bra på søndag også... Hm.. iflg. Storm weather center tar hun feil. Med tanke på at den værmeldingen var i går kveld, er det ikke umulig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 I dag skal jeg være litt på den crazy siden å lage pizza Kan jeg få? væææær så snill Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tysnad. Total tysnad. Ingenting som skjer? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 nope, absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Her leses det til geografiprøve, men jeg skjønner ingenting! Jeg lurte på hva en rundsva var, derfor sjekket jeg ordboken, og der sto det: Bergknaus som er blitt slipt av en isbre. Støtsiden som vender mot isens bevegelsesretning, er svært jevn, slett og konveks, mens lesiden er bratt og ujevn fordi isen her har brutt løs og plukket med seg steiner og blokker. Okai, så var det bare å slå opp bergknaus, støtside, konveks og lesiden.. Jeeez.. Morener, meander, elvevoll, jettegryte, tind.. Jeg kjenner ikke til noen av disse ordene.. Jeg sliter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Jeg spiser brødskive med nugatti. Men hvis folk ikke har noe å finne på kan de lese forumet på www.ultimaterally.com Det kommer til å bli helt sykt, kjøp dere guest passes fort, er bare 17 igjen eller noe. Edit: http://ultimaterally.com/board/index.php <--der. Endret 30. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Regner med filmen blir lagt ut? Holder på å lage en film, skal legge den ut når/hvis () den blir ferdig... Nu er jeg endelig hjemme fra skolen, og ting som må gjøres er: Klippe plen hos farmor Gjøre Engelsk innføringslekse Glattkjøring Treffe jenta mi, Kjøpe billetter til Norvegia for noen venner Fikse pcen ferdig for farfar bah, whine!! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Merkelig fredagsfølelse i dag hehe. Får finne på noe i kveld selv om jeg er ganske trøtt etter å ha fartet rundt i hele dag. Tipper det blir en stor rålekker pizza, en god film og ettpar halvlitere, føler meg rimelig klar for det nå *Strekke seg* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Vært hjemme i dag.. Ingen vits å gå på skolen med vondt i ryggen. Spesielt siden vi hadde gym de tre første timene og skolejogg etter det Har bursdag på lørdag, gleder meg. Med mindre foreldrene mine greier å ødelegge det med å dra til hytta, MED MEG! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 /me slipper å være med på hytta i helga Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Internett er fortsatt nede. Kjedelige greier. Må jobbe hele helgen, men så er det høstferie. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Internett er fortsatt nede. Åssen klarte du å poste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg