Putekos Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som vet hvordan jeg skal komme meg hjem fra jobb i dag når det ikke går busser så sent? Ikke har jeg penger til taxi heller. Og jeg trenger de pengene jeg får ved å jobbe så sent. Æææh, vil ikke ringe og si jeg ikke kan bare fordi jeg ikke kommer meg hjem. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som vet hvordan jeg skal komme meg hjem fra jobb i dag når det ikke går busser så sent? Ikke har jeg penger til taxi heller. Og jeg trenger de pengene jeg får ved å jobbe så sent. Æææh, vil ikke ringe og si jeg ikke kan bare fordi jeg ikke kommer meg hjem. hvor langt er det fra jobben til der du bor da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 den startet igjen nå istad. Møkkamoped, skal sjekke plugg, men er så slit å skru av kåper skal jeg kjøre streetfighter? Hihi, er jo værre en på min moped jo. Jeg må jo skru av sidedekselet mitt for å fylle olje Fredrik, vil du bli med opp på Geiteryggen på glattkjøringsbanen idag? Skal filme litt... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 moppisen til broren min var helt fucka. bytta mye av motoren,stylet litt. nå funker den som bare det,gleder meg til jeg skal kjøpe den neste år. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hihi, er jo værre en på min moped jo.Jeg må jo skru av sidedekselet mitt for å fylle olje Fredrik, vil du bli med opp på Geiteryggen på glattkjøringsbanen idag? Skal filme litt... Jeg blir sikkert med opp, men jeg tror jeg holder meg unna glattisen ^_^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som vet hvordan jeg skal komme meg hjem fra jobb i dag når det ikke går busser så sent? Ikke har jeg penger til taxi heller. Og jeg trenger de pengene jeg får ved å jobbe så sent. Æææh, vil ikke ringe og si jeg ikke kan bare fordi jeg ikke kommer meg hjem. Du får noen med bil til å hente deg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som vet hvordan jeg skal komme meg hjem fra jobb i dag når det ikke går busser så sent? Ikke har jeg penger til taxi heller. Og jeg trenger de pengene jeg får ved å jobbe så sent. Æææh, vil ikke ringe og si jeg ikke kan bare fordi jeg ikke kommer meg hjem. Du får noen med bil til å hente deg Problemet er løst. Mamma skal betale taxi. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 da drar jeg på oslolan om 5 timer.. pakke, rydde, vaske, pakke igjen, sjekke at alt er pakka, spise, sjekke en gang til så er vi på vei Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 snart skal eg heim ifra skulen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 snart skal eg heim ifra skulen Jaok. I dag har jeg funnet enda bedre ut hvor vanskelig Thea er. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 I dag har jeg funnet enda bedre ut hvor vanskelig Thea er. Jeg er ikke vanskelig. Det er bare det at du er så søt når du er frustrert, og du forstår ikke mitt sarte sinn. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 I dag har jeg funnet enda bedre ut hvor vanskelig Thea er. Jeg er ikke vanskelig. Det er bare det at du er så søt når du er frustrert, og du forstår ikke mitt sarte sinn. Teiting. Er ikke ordentlig sinna heller, men det klarer du neppe å få meg. OG IKKE PRØV EN GANG! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 OG IKKE PRØV EN GANG! Okei, jeg skal ikke vekke monsteret... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Så søte dere kranglefantene er. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 den startet igjen nå istad. Møkkamoped, skal sjekke plugg, men er så slit å skru av kåper skal jeg kjøre streetfighter? Hihi, er jo værre en på min moped jo. Jeg må jo skru av sidedekselet mitt for å fylle olje Fredrik, vil du bli med opp på Geiteryggen på glattkjøringsbanen idag? Skal filme litt... Regner med filmen blir lagt ut? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Nå må jeg nok skru av folks. Skal på LAN. Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg, siden jeg er litt sliten. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Nå må jeg nok skru av folks. Skal på LAN. Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg, siden jeg er litt sliten. snakker vi oslolan kjekken? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Skal dere på lan nå som det er fint vær ute og greier? jaja Skal ut å kjøre senere. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Dæven, du har rett... Det ER fint vær ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg