Hotvedt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 var ikke slikt ment.. jeg gikk fra u.skolen hvor jeg var mads, til vgs der hvor jeg var mads som folk liker.. prob: jeg liker ida, ida liker meg.. men.. noen temmelig gode venner av meg liker ikke ida.. det som er problemet.. mumle et eller annet om hykleri Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Luksus problem men forsatt ett problem. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ender vel opp med at jeg tar tiden til hjelp.. som alltid? (derfor det aldri skjer noe kanskje? ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Stress det der. kan jo neppe ligge 50/50. En av de må jo ha noe bedre enn den andre. Edit: Snakker ikke om utseende nå. Endret 29. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) netopp det.. de er så forskjellige.. en er ganske "bærte uten å være bærte" mens den andre ikke prøve på noenting.. begge er naturlige, og begge er pene/smarte/morsomme/alt edit: snowdog: utseendet er det første du legger merke til da.. (ofte) men det er ikke det viktigste.. bare en bonus lissom.. men begge har den bonusen.. og alle de andre bonusene.. *gå å legge seg og håpe alt bare er en drøm* Endret 29. september 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Yees! Mamma sa at hvis jeg legger meg nå skal hun spandere taxitur fra byen og hjem til meg på fredag..det vil si: jeg kan dra på fylla. Så da går jeg og legger meg... Jeg savner kjæresten min. Er så kaldt her, og vil krølle bena mine inn i hans.. Endret 29. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm eg har på følelsen at din mor skal få besøk idag mens du sover. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg savner kjæresten min. Er så kaldt her, og vil krølle bena mine inn i hans.. Bortskjemte drittunge. Må sove alene hver eneste natt jeg... Alltid! Weetos er forresten ganske så godt... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm eg har på følelsen at din mor skal få besøk idag mens du sover. Hehe, nei hun er en ensom untouched ung frøken. Like snasen som dattera. Neida, er mest fordi at når jeg krangler på msn (noe som jeg gjør hver gang jeg logger på), hamrer jeg så mye med tastene. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ensom sier du? er hun pen? Litt milf aktig? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ensom sier du? er hun pen? Litt milf aktig? Kanskje litt. Hun som alltid får seg noe når vi er på byen i utlandet. Kan spørre om hun har en ting for bergenske menn I morgen sakl jeg jobbe fra 16.00-24.00 på Biltema. Får en feeeet lønning. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 omg jeg tar helt av i UT2K4 Alle er sure på meg Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 køye....nå.... NaTTiNaTT Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Min skjerm lager en j*vla lyd når jeg skrur den på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 AAAARGHH!!! mopeden min er syk! Den går ikke nå, gikk bare på 3000rpm, kan tenke dere hva slags fart det ble av slikt. Vanligvis går den litt under 100 på sletta, nå gikk den 20 før den sluttet totalt å samarbeide. *snufs* Helvetes AM6-vræl! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Skjekk pluggen din Fredrik Skjekk om det er vann eller fuktighet i plugghetta de også. Sitter og har økonomitime med Opera og Excell jeg Skal se Farenheit 9/11 senere idag, med skolen. Det blir skøy. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 stor aktivitet her jo Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Sitter og har økonomitime med Opera og Excell jeg Skal se Farenheit 9/11 senere idag, med skolen. Det blir skøy. Jeg har en sånn time seinere idag... Vi så også farenheit for noen uker siden med skolen... Litt kjipt å se den pga mye faktafeil Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som vet hva man kan gjøre med en CRT-skjerm som piper.Har prøvd å slå på den, funker dårlig... Slå den av og la den hvile seg litt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Skjekk pluggen din Fredrik Skjekk om det er vann eller fuktighet i plugghetta de også. Sitter og har økonomitime med Opera og Excell jeg Skal se Farenheit 9/11 senere idag, med skolen. Det blir skøy. den startet igjen nå istad. Møkkamoped, skal sjekke plugg, men er så slit å skru av kåper skal jeg kjøre streetfighter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg