Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Dani, kalles ikke veggis hvis du spiser kylling. Var veggis i niende til tiende, spiste ikke noe kjøtt. In your face, bitch. ;) Nå spiser jeg for det meste kylling og fisk, and nothing else.. Prinsippsak, helse OG litt synd på dyra ;)

Lenke til kommentar
Heyheyhey dudes og dudettes! Joda, ble syk jeg, likegodt.. Tett i nesa, Vondt i hodet, vondt i magen, vondt i den ene hånda(forstua 2 fingre på en gang.. bah), vondt i den ene leggen på en måte som gjør at jeg ikke kan gjøre en dritt med den.. Omtrent som en lårhøne, bare i leggen.. Den fikk jeg hos en kamerat igår.. Satt og prata, når jeg plutselig fant ut at jeg ville prøve å falle bakover "kontrollert". Fikk ikke vondt akkurat da, men 1 time senere merka jeg leggen GODT..

Jeg føler at jeg burde slutte med å komme med så gode idèer..

Vel, til tross for at hele ******* kroppen min var en eneste sotr byrde/plage/something, så dro jeg på jobb.. Gaaaaah, sliten..

Føler med deg. Nå er jeg tett i nesa, har vondt i hodet, og seff i halsen. Syykt digg å ha tentamen torsdag+fredag å glede seg til. Måmåmå bli frisk til helga, julebord :D

Lenke til kommentar
Satan jeg fikk lyst på kylling :woot:

nvoetfiv -> vil DU inngå veggispakt med meg? :mrgreen:

Agh, kylling er digg.. *drømme*

Samtidig, søstra mi har vært veggis i nesten 2 år snart.. Og hun ER faktisk litt sunn osv ja.. Selvfølgelig ikke sunnere og friskere enn meg, men uansett.. ;):p:

Jeg er også en ******* sportsidiot.. Altså, i ordriktig betydning.. Om ikke så lenge skal jeg på fotballtrening, tett etterfulgt av styrketrening.. Til sammen 4 timer.. Og jeg som er syk.. Begynner å kaldsvette og bli andpusten etter 100 meter gåing nå jo! Bah, kanskje jeg får svetta ut sykdommen.. elns..?

Tilbake til saken, veggis-pakten..: Er du gal mann?! Jeg har IKKE, ALDRI, UANSETT, ikke selvkontroll nok til å gjennomføre noe sånt.. hehe..

Lenke til kommentar

Jaja...Funnet ut at jeg tjener 180kr dagen, noe som vil tilsvare en timeslønn på 24kr!!!

Jaja...men jeg får vikarlønn når noen er borte så det går greit.

Skal i morra bortovet til en annen barnehage som trenger vikar..skal jobbe der onsdag til torsdag og fredagen skal jeg tilbake til granbuska for å jobbe som vikar, så...ja..blir litt penger på meg.

Lenke til kommentar
Jaja...Funnet ut at jeg tjener 180kr dagen, noe som vil tilsvare en timeslønn på 24kr!!!

Jaja...men jeg får vikarlønn når noen er borte så det går greit.

Skal i morra bortovet til en annen barnehage som trenger vikar..skal jobbe der onsdag til torsdag og fredagen skal jeg tilbake til granbuska for å jobbe som vikar, så...ja..blir litt penger på meg.

Timelønn på 24 kroner er litt.. jah ;)

MEN, du tjener jo penger, og det er good :woot:

Lenke til kommentar
<Lord_Igsel> i remember an 11 year old kid on irc once, he had 'found out' about masturbation, and we were all laughing at him and things like "wooww what's it like how did you do itt' and then he said 'a friend showed me. i rubbed his dick, he rubbed mine.'

<Lord_Igsel> and then we got scared. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...