Dorian Gray Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Så en episode eller to i USA, hysterisk morsomt. Gleder meg til filmen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 SnowDog_: kollektiv med bråkete folk er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) I kveld sprenger jeg nye grenser! Første gang dette skoleåret at jeg legger meg FØR klokka er 00:00 En god vane jeg håper å fortsette på GOD NATT FOLKENS! (I am in the mood ) Endret 29. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 SupremeX - God natt Sov godt de 15 minuttene du får ekstra hehe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Booooring. OsloLAN om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 SnowDog_: kollektiv med bråkete folk er ikke å anbefale. Yup får høre dette av andre. Meneh....kan jo alltids flytte tilbake. Tenkte mer for opplevelsens skyld. Kan jo flytte for meg selv etter dette hvis det går til helvete. Vet ikke. Har nå en god stund å tenke på det. *tenke* Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ahpadt - Skal du å få gravert gullbarren din? hehe Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Så en episode eller to i USA, hysterisk morsomt. Gleder meg til filmen. filmen? når? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ahpadt - Skal du å få gravert gullbarren din? hehe Tviler på at jeg vinner den du.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm *Ser på TV'er* Så mange, hvilken skal jeg kjøpe...? Denne kanskje - http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Eller bør de være over 50 Hz ? Jeg har den tv'en...helt OK tv...verken mer eller mindre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 100 Hz er det beste. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Men er det et MUST? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Men er det et MUST? Seff. Bare det beste er godt nok for min lille ahpadt (KRESNE SOPP!). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Bah. Den eneste gangen jeg har lagt merke til forskjellen mellom 100 og 50hz, er når TV-apparatene stod side om side på Elkjøp. Kjøp heller et bedre/større 50hz-apparat. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Noen som vet hva man kan gjøre med en CRT-skjerm som piper. Har prøvd å slå på den, funker dårlig... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Ikke slå, men kast den rundt forbi, skal love deg den slutter å pipe Jeg snakker om personlig efaring her Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Den sluttet visst nå. Hjalp å slå skikkelig hardt. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 herregud.. vanskelig det her.. fra msn:aja, nå vet du jo at hun andre sjarmerende jenta også liker deg.. det jeg ville frem til istad, er at Ida har hele tiden visst at Heidi liker deg.. Og da mener jeg også at Ida burde holdt seg unna, hvertfall ikke flørte så åpenlyst.. Det er nesten respektløst, mener jeg- Venners forelskelse holder man seg unna. Sånn er det med den saken =) Problemstilling: jeg liker begge jentene.. ja.. liker faktisk begge.. arg! hvorfor skal alt være så vanskelig.. er god venn med heidi, men blitt godt kjent med ida i det sisste.. vennegjengen min liker ikke ida(les: hun som skrev dette til meg på msn pluss 2 andre) men jeg er egentlig ganske svak for henne.. *hyl* hvorfor skal alt være så vanskelig?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Herregud da! Jævla whiner... Du klager over at folk liker deg, du har et luksusproblem... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm nå når vi snakker om sex........ neida. Nå når vi snakker om skjermer (CRT) så merker eg at skjermen min begynner å bli gammel. Denne kjøpte eg med min splitter nye P3 800mhz monster til 25.000kr for 5-6år siden eller kortid det når var. Anyways den er blitt konstant brukt og står gjerne flere dager på.Vel nå ser eg at den begynner å bli litt uskarp og avogtil får eg noen streker som om noen hadde plugget en støvsuger i samme strømkontakt. Kanskje det er på tiden å gå over til LCD? eneste som hindrer meg er geltene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg