Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud..

 

vanskelig det her..

fra msn:aja, nå vet du jo at hun andre sjarmerende jenta også liker deg.. det jeg ville frem til istad, er at Ida har hele tiden visst at Heidi liker deg.. Og da mener jeg også at Ida burde holdt seg unna, hvertfall ikke flørte så åpenlyst.. Det er nesten respektløst, mener jeg- Venners forelskelse holder man seg unna. Sånn er det med den saken =)

 

Problemstilling:

jeg liker begge jentene.. ja.. liker faktisk begge.. arg! hvorfor skal alt være så vanskelig.. er god venn med heidi, men blitt godt kjent med ida i det sisste..

 

vennegjengen min liker ikke ida(les: hun som skrev dette til meg på msn pluss 2 andre) men jeg er egentlig ganske svak for henne..

 

*hyl* hvorfor skal alt være så vanskelig??

Lenke til kommentar

Hmm nå når vi snakker om sex........

 

:p neida. Nå når vi snakker om skjermer (CRT) så merker eg at skjermen min begynner å bli gammel. Denne kjøpte eg med min splitter nye P3 800mhz monster til 25.000kr for 5-6år siden eller kortid det når var. Anyways den er blitt konstant brukt og står gjerne flere dager på.Vel nå ser eg at den begynner å bli litt uskarp og avogtil får eg noen streker som om noen hadde plugget en støvsuger i samme strømkontakt. Kanskje det er på tiden å gå over til LCD? :hmm: eneste som hindrer meg er geltene da. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...