Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

AnAnAs hmmm 1+1 blir vel fremdeles 2 for å si det sånn hehe :p

 

Har vært på et rimelig "trivelig" hotellrom besøk i kveld, kom nettopp hjem. Har funnet ut at hotellrom senger suger til alt annet enn å sove i

(Nei jeg sov ikke denne gangen, men har gjort det før :p )

 

 

Anette_ Du får sikkert ny CD på butikken, bare si CD'romen bare smalt gjenn.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

/me får seksuelle SM tanker om ananas! :whistle:

 

Anyways helvete til uflaks idag. Var ute og kjørte med en kompis og hundene så klarte vofsen min å spy på meg og kompisen og halve bilen. Spruten bare sto utover. Akk så ekkelt så etter at vi vasket så godt vi kunne så skulle vi innom en benner så var det seff kontroll og kompisen hadde verken lappen eller ID og bilen han hadde var nettop kjøpt og kompisen trodde den ikke sto i navnet og ingen av oss hadde rukket å ta på oss sele før vi ble stoppet. Purkene var heldigvis i godt humør og vi fikk bare advarsel. :cool:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

:dontgetit: Man da var dere heldige. purken her oppe i tromsø får nazi tanker bare dem får stopper deg. Ikke snakk å la deg slippe billig unna her oppe.

 

Eller kanskje jeg har vært har vært litt heldig... onkelen min er UP sjef i troms og finnmark, så har blitt vifta videre gjennom masse kontroller som har vært, enda jeg vet at jeg har kjørt for fort.

Lenke til kommentar

Jah. To onkler er i ledende stillinger i tromsø politikammer. Ikke værst bare det. Og tanta mi var politimesterens sekretær... vetta fan hva hun gjør nå da.

 

kommer alltid til å være bra å være på godsiden demmes :p Får se hvordan det blir når vi skal begynne å krangle om arv ... hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...