Hoax Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) AnAnAs hmmm 1+1 blir vel fremdeles 2 for å si det sånn hehe Har vært på et rimelig "trivelig" hotellrom besøk i kveld, kom nettopp hjem. Har funnet ut at hotellrom senger suger til alt annet enn å sove i (Nei jeg sov ikke denne gangen, men har gjort det før ) Anette_ Du får sikkert ny CD på butikken, bare si CD'romen bare smalt gjenn. Endret 28. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 AnAnAs hmmm 1+1 blir vel fremdeles 2 for å si det sånn hehe Hehe. Jeg vil også pule i hotellromseng. Måtte pule på gulvet i en kommunistblokk, jeg. 1+1=Hardcore Ja, jeg føler for å skrive det her for å meddele at jeg aldri har hatt et bedre knull Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hehe bra for deg AnAnAs Du (og alle andre) får ha en god natt *Stuper i senga* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg skal legge meg nå jeg også. *gjespe* Skal spise gelè i morgen (ja IGJEN, hvis du lurte! stfu noobs!) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) /me får seksuelle SM tanker om ananas! Anyways helvete til uflaks idag. Var ute og kjørte med en kompis og hundene så klarte vofsen min å spy på meg og kompisen og halve bilen. Spruten bare sto utover. Akk så ekkelt så etter at vi vasket så godt vi kunne så skulle vi innom en benner så var det seff kontroll og kompisen hadde verken lappen eller ID og bilen han hadde var nettop kjøpt og kompisen trodde den ikke sto i navnet og ingen av oss hadde rukket å ta på oss sele før vi ble stoppet. Purkene var heldigvis i godt humør og vi fikk bare advarsel. Endret 29. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Man da var dere heldige. purken her oppe i tromsø får nazi tanker bare dem får stopper deg. Ikke snakk å la deg slippe billig unna her oppe. Eller kanskje jeg har vært har vært litt heldig... onkelen min er UP sjef i troms og finnmark, så har blitt vifta videre gjennom masse kontroller som har vært, enda jeg vet at jeg har kjørt for fort. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hehe så du har svin i familien? Ja vi var heldige der som slapp unna. Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jah. To onkler er i ledende stillinger i tromsø politikammer. Ikke værst bare det. Og tanta mi var politimesterens sekretær... vetta fan hva hun gjør nå da. kommer alltid til å være bra å være på godsiden demmes Får se hvordan det blir når vi skal begynne å krangle om arv ... hehe Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Anette: Du kan få produsentene til å sende en ny CD. De gjør slikt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Weetos er godt. Kjøpte en eske igår, bare til meg. Tenkte jeg skulle ha pasta til lunsj... Også må jeg støvsuge ja. Moro. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Håhå! Nå står det en vindusdekor-fyr utenfor vinduet og hiver opp et snertent klistremerke på vinduet vårt. Masse folk som går forbi og peker og ler. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Oooh. Får vi se bilde av klistremerket? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Håhå! Nå står det en vindusdekor-fyr utenfor vinduet og hiver opp et snertent klistremerke på vinduet vårt. Masse folk som går forbi og peker og ler. Få se, få se! Det er ingen som er keen på å bli med meg til byen å kjøpe kebab Skal ta meg en ringerunde nå..vil ha kebab Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm...Det hadde ikke gjort noe med en snertin kebab nå ass...hadde smakt jævlig godt for å si det sånn ... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm...Det hadde ikke gjort noe med en snertin kebab nå ass...hadde smakt jævlig godt for å si det sånn ... Jeg vet det... Jeg kunne drept for det akkurat nå, men ingen gidder å bli med meg. Kjipinger. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Dra alene davel? eller hva med typen din? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Dra alene davel? eller hva med typen din? Jeg er ikke typen som drar alene og spiser. No fucking way. Ikke spør, det bare er sånn. Typen min er på jobb, venninnene mine sover eller er på ferie, og kompisene er drittsekker ... Vurderer å ringe eksen, han sier alltid ja.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Du kan få kebab om du kommer hit før klokka 6. Og etter jeg har trent. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg er ikke typen som drar alene og spiser. No fucking way. Ikke spør, det bare er sånn. Typen min er på jobb, venninnene mine sover eller er på ferie, og kompisene er drittsekker ... Vurderer å ringe eksen, han sier alltid ja.. ok, daså...du kan jo spandere på en av tiggerne da neida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg