.tomf Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 har blitt hektet på en sang: vapors-turning japanese får den ikke ut av hjernen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Virker som det, søkte på "Intel Zevz" og fant noen stengte topics, men virker ikke som nok til ban. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Hvor mange nye brukere er det som faktisk leser retningslinjene? Kan vi ha en liten test for alle de som blir medlem fra nå av? Noen kjappe spørsmål om bruk av topic og sånt? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Hvor mange nye brukere er det som faktisk leser retningslinjene? Kan vi ha en liten test for alle de som blir medlem fra nå av? Noen kjappe spørsmål om bruk av topic og sånt? Jeg har lest den Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Hvor mange nye brukere er det som faktisk leser retningslinjene? Kan vi ha en liten test for alle de som blir medlem fra nå av? Noen kjappe spørsmål om bruk av topic og sånt? Jeg har lest den Ikke jeg heller Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg har lest de flere ganger. 3 ganger tror jeg. diskspace10GB, de skal du ha lest, siden du aksepterer retningslinjene nar du registrerer deg. Endret 28. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Kjeeeder meg! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Kjeeeder meg! Jeg også, derfor ser jeg CSI ferdig, så legger jeg meg. God natt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Hvor mange nye brukere er det som faktisk leser retningslinjene? Kan vi ha en liten test for alle de som blir medlem fra nå av? Noen kjappe spørsmål om bruk av topic og sånt? Personlig kunne jeg godt tenkt meg rundt 10 spørsmål fra retningslinjene, alle med en liten drop-down-meny med tre-fire forskjellige valg. "Hvor mange kilobytes kan en avatar være?" med 4, 6, 9 og 12 som alternativer. "Hvordan ser en god emnetittel ut?", med "så mye caps som mulig", "velformulert og beskrivende med minst tre ord", "må inneholde minst ett av følgende ord: omg, plz eller n00b", eller "HJELP MEG FORT!!" som alternativer. Jeg tror seriøst det hadde redusert antall rapporterte tråder. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Kjeeeder meg! Jeg også, derfor ser jeg CSI ferdig, så legger jeg meg. God natt ja, god natt. Orker ikke legge meg enda jeg. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Dataen vår knakk the Sims 2 Søss er helt fra seg vettu... Men det er ikke helt knekkt egentlig men totalt ædelagt ihvertfall, den cdrom-en knakk jo the sims "makin magic" også men vi trodde at vi hadde knekkt det selv, det er ihvertfall siste gangen den cdrom-en ser noe annet enn en brennt cd.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Høhø, hva med å putte cd'en skikkelig i da? Eller? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Personlig kunne jeg godt tenkt meg rundt 10 spørsmål fra retningslinjene, alle med en liten drop-down-meny med tre-fire forskjellige valg. "Hvor mange kilobytes kan en avatar være?" med 4, 6, 9 og 12 som alternativer. "Hvordan ser en god emnetittel ut?", med "så mye caps som mulig", "velformulert og beskrivende med minst tre ord", "må inneholde minst ett av følgende ord: omg, plz eller n00b", eller "HJELP MEG FORT!!" som alternativer. Jeg tror seriøst det hadde redusert antall rapporterte tråder. Hehe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Eg har ikke sagt det der!!! HVA??? Endret 28. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hadde jeg bare visst hvordan jeg gjør det så.. Endret 28. september 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Eg vet ikke ka du snakker om. Ka du venligst redigere den falske quotingen din. Edit: Postet uten å tenke. Endret 28. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Eg vet ikke ka du snakker om. Ka du venligst redigere den falske quotingen din. Edit: Postet uten å tenke. *banke på hodet til SnowDOG_ for å se om noen er tilstede* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 jaja, det ender nok opp med at mamma kjøper det en gang til Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Nettopp kommet hjem fra typen... vært alene hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg