Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Ensjø er en fin sjø (!!??!?) Bare idioter som er REDDE for østkanten. "Ånei, vi blir sikkert rana av de skummle utlendingene" Hmms, oppegående har jeg vel adlri vært (!!!) ) Men jeg kjeder meg litt :/ Akkurat nå drikker jeg cola, fikk litt lyst på rugsprø, eller kanskje jeg skal betale søstra mi og hennes venner en femmer for å fikse nuddler? Eller kanskje ostesmørbrød? Hadde prøve i dag forresten. I Norsk, dikttolkning. Tror den gikk sånn passe, ikke noe mer, ikke noe mindre. Også fikk jeg skikkelig hodepine av all lesingen i dag, begynner å haste å bestille de satans lesebrillene jau. EDIT: Ikke mobb rugsprø Endret 24. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ensjø er et sted, liksom. Hvis det er en sjø, så har jeg gått med sokkene i øret i hele dag. Uansett, oppegående, da mener jeg at du er tilstede. Ikke noe mer. I dag er jeg helt ute og kjøre, hjernen oppfatter ingenting. Jeg ble mobba heftig av en gutt i klassen i stad, men selvfølgelig gikk det ikke opp for meg FØR han var langt avgårde. Fikk ikke slengt dritt tilbake. Ja, I know, verdens undergang.. Uansett, rugsprø høres IKKE digg ut. Høres ut som sånn wannabe jenter i USA som skal slanke seg, og rugsprø er liksom såååå IKKE fetende, og da kan de spise sånn 100 sånne. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Party her folkens.. En kamerat kom hjem fra danmark med 500g melkesjokolade og 400g smukker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Ensjø er et sted, liksom. Hvis det er en sjø, så har jeg gått med sokkene i øret i hele dag. Uansett, oppegående, da mener jeg at du er tilstede. Ikke noe mer. I dag er jeg helt ute og kjøre, hjernen oppfatter ingenting. Jeg ble mobba heftig av en gutt i klassen i stad, men selvfølgelig gikk det ikke opp for meg FØR han var langt avgårde. Fikk ikke slengt dritt tilbake. Ja, I know, verdens undergang.. Uansett, rugsprø høres IKKE digg ut. Høres ut som sånn wannabe jenter i USA som skal slanke seg, og rugsprø er liksom såååå IKKE fetende, og da kan de spise sånn 100 sånne. Ja, jeg visste hva/hvor Ensjø er hehe. Å gå med sokkene i øret høres forresten j*vla ubehagelig ut, kanskje varmt, men likevel. Jeg foretrekker å ha sokkene på føttene ) Og ja, jeg er tilstede. Hihi, å "mobbe" noen uten at det går opp for de er en guttegreie, kan bli satans morsomt også Men, Rugsprø -> Tenk deg sånn dansk surmelksbrød, bare i knekkebrødform, det er rugsprø, omtrent, sånn ca., tror jeg. Jeg spiser rugsprø fordi det er digg, og knaser og nammenamm med ost på (Jarlsberg, seff, hva ellers?) EDIT: DOOOOMOOOOOOOOO!!!! Thea, går du i klasse med: Tor Herman, Svend eller Magnus (liten d00d med masse allergier) ? Endret 24. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 *dele ut sjokolade brikker til alle sammen* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 *dele ut sjokolade brikker til alle sammen* Takk. :nice: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har spilt Mix med Magnus. ) I dag har jeg også hatt digg skoledag. I utgangspunktet skulle vi ha fire timer data, to timer kunst, og en klassens time. Endte med vanlige datatimer, fri i kunst og klassens time. Så har jeg også fått slengt inn julesanger på mp3-spilleren, og i dag skulle jeg hente sølvbryllupsgave til mamma og pappa, så da fikk jeg se de fine juledekorasjonene på Karl Johan også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 /me vil ha formiiiing :grine: Savner sånne fag noe vanvittig Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Vi har seks timer kunst i uka. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Oioi. Hva heter den sangen som epå ZTV nå? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Lurer på om jeg skal ta form og farge som valgfag Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Fnis, det er bare KULT da Kjenner en klyse som heter Herman, hvis det hjelper Haltan Nå skal jeg snart lage kalorifattig mat til meg og kaloririk mat til bror. Ikke noe sånt ekstremt, men føler for å ha en sunn måned nå Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hamburgere står på planen her. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 I dag fikk jeg en litt teit idee, egentlig. Lurer på om jeg skal dra med meg noen på å leve som veggis i en uke. Som en pakt liksom. Kanskje jeg gjør det? Hummms, men på den annen side får jeg 100 slike ideer om dagen :/ Ikke en høy dude som heter TOR HERMAN altså? Uansett, halve forrige skolen min går jo på OHG (ja, jeg overdrev litt, men det ekke langt ifra...) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Fnis, håper ingen av "dine" går i kl min! Jeg har vært veggis i et år - det er coolt med soyastuff Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Hvorfor håper du ikke det? hehe. (Jada, 70% av de er klyser) Hmms, kanskje jeg skal gå for veggisuka da? ) Får se. Spiser du fisk? Og hvorfor er du egentlig veggis? ) overbevisning eller helsespørsmål? Eller bare for morro skyld? ) btw: Jeg fryser som F***, ingen som vil varme meg? Har på lue og greier, er noe som gjør rommet mitt så jækla mye kaldere en resten av huset, Gud vet hva. Endret 24. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du spiser jo kylling da. Hva heter sånn veggis som spiser kylling og egg og sånn? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kan du være veggis og spise kylling? fett! *Vurdere å bli veggis* Digger kylling :nice: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Heyheyhey dudes og dudettes! Joda, ble syk jeg, likegodt.. Tett i nesa, Vondt i hodet, vondt i magen, vondt i den ene hånda(forstua 2 fingre på en gang.. bah), vondt i den ene leggen på en måte som gjør at jeg ikke kan gjøre en dritt med den.. Omtrent som en lårhøne, bare i leggen.. Den fikk jeg hos en kamerat igår.. Satt og prata, når jeg plutselig fant ut at jeg ville prøve å falle bakover "kontrollert". Fikk ikke vondt akkurat da, men 1 time senere merka jeg leggen GODT.. Jeg føler at jeg burde slutte med å komme med så gode idèer.. Vel, til tross for at hele ******* kroppen min var en eneste sotr byrde/plage/something, så dro jeg på jobb.. Gaaaaah, sliten.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Jeg er så glad i dobbeltposter skjønner dere.. Endret 24. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg