kaiern Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Gitaren min er.... død Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Gitaren min er.... død Hva skjedde? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Gitaren min er.... død Hva skjedde? Halsen "knakk" Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!Vi vil ha tilbake overklokkingsdelen! NÅ! Ja. Ble rotete nå. dette likte vi ikke noen aning i hvorfor det skjedde? det er jo langt mindre praktisk mener jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva skal vi med så mange kategorier? Hvorfor ikke bare ha Off topic, og On topic? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva skal vi med så mange kategorier? Hvorfor ikke bare ha Off topic, og On topic? Det var kanskje litt drøyt. Da blir det UMULIG å finne fram. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva skal vi med så mange kategorier? Hvorfor ikke bare ha Off topic, og On topic? Det var kanskje litt drøyt. Da blir det UMULIG å finne fram. Ikke for meg, jeg bruker bare offtopic. Alle andres problemer er nettopp alle andres problemer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Fornøyd med hovedkort, prosessor, minne, nettverk osv.. men synes ikke det er nødvendig å ha alle de småkategoriene som "støydemping" osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 noen aning i hvorfor det skjedde? Fordi det blir mer praktisk. Ok.no og hw.no har mange kategorier som kan være til forveksling like. Jo færre kategorier som ligner på hverandre, jo færre feilposter blir det. Det kan resultere i mindre off-topic-prat ("Denne tråden er feilpostet, rapportert!", "Din jævla snik, jeg visste ikke at det var flere kategorier enn denne!".. også har man krangling og kjefting til tråden blir stengt), og mindre ting for oss moderatorer å flytte. Personlig har jeg alltid syns ok.no og hw.no-forumene burde vært slått sammen. Lenke til kommentar
martiol Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Gitaren min er.... død Hva skjedde? Halsen "knakk" Hadde det skjedd med meg vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jeeeeez det er kjipt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er litt teit at Skjermer, og Skjermkort er to forskjellige kategorier da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er litt teit at Skjermer, og Skjermkort er to forskjellige kategorier da Slik har det vært en stund. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Gitaren min er.... død Hva skjedde? Halsen "knakk" Hvordan da? Går det an å fikse det? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er litt teit at Skjermer, og Skjermkort er to forskjellige kategorier da nei det var da bare bra, en post kunne jo forsvinne fra side 1 til side to på en halvtime Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det er litt teit at Skjermer, og Skjermkort er to forskjellige kategorier da Slik har det vært en stund. Det kan da være teit for det Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 synes det ble mye mer oversiktelig jeg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Går det an å fikse det? Folka i gitar butikken skulle se hva de klarte, hvis det ikke går ann å fikse så må jeg kjøpe ny. martiol: No shit Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 vi har hatt vannlekasje på skolen i natt, der gik ale gitarene til skolen. glad jeg er ferdig med musikk Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Tips for uka: Ikke få slengt i trynet at en av dine beste venner får dama du har hatt masse kontakt med og er forelska i. ( ) Endret 28. september 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg