Torjus Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 AAhhh... formatert Koblet meg til nettverket for 5min siden nå, hvis jeg får virus igjen nå så SMELLER DET!!! Nå må jeg kopiere tilbake alle filmene osv av en på LAN't Over 60-70GB Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 :!: dog. Ei venninne av meg fortalte hun å typen drev på med sånn speed fucking. Alså bli ferdig med akten på kortest mulig tid der det var forutsetning at begge kom. Jaja skulle hatt en dame her jeg også Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Fuzzy har du ordentlig firewall da? Å koble seg opp på det nettverket virker mer som selvmord for maskinen din. Virusene sprer seg fort som fan på nettverk. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Fuzzy har du ordentlig firewall da? Å koble seg opp på det nettverket virker mer som selvmord for maskinen din. Virusene sprer seg fort som fan på nettverk. Kjører siste programmet til Symantec (9) og firewall . Ikke hatt tid til å laste ned SP1 og 2, men skal det snart... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 :!: dog. Ei venninne av meg fortalte hun å typen drev på med sånn speed fucking. Alså bli ferdig med akten på kortest mulig tid der det var forutsetning at begge kom. Jaja skulle hatt en dame her jeg også Hehe. Speedfucking der det gikk for henne også? den var vrien. Hehe skulle hatt dame her også.... men hun ville ha bli skadet siden eg ikke har fått meg noe på evigheter. God natt btw. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 God morgen folkens... Speed fucking... Hvorfor bli ferdig med nytelsen så fort, når det kan nytes i flere timer? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) God morgen folkens... Speed fucking... Hvorfor bli ferdig med nytelsen så fort, når det kan nytes i flere timer? Morn Caddy Tja.. Si det du Prøve nye ting vettu Edit: La på en ting Endret 28. september 2004 av Stish Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Travle tider, travle mennesker Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Hehe skulle hatt dame her også.... men hun ville ha bli skadet siden eg ikke har fått meg noe på evigheter. :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Oj, tidlig oppe idag. Ble 2 skiver med ost og cola til frokost. Hadde glemt melken på benken ved middagstider igår. Den var litt varm... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 HØGG!!! Jeg hater Access.. Hater når jeg ikke får ting til.. GGNNNNHH!!!!! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Nå skal jeg straks på bytur med min farmor! LOL Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 HØGG!!! Jeg hater Access.. Hater når jeg ikke får ting til.. GGNNNNHH!!!!! Kanskje du skulle komme på datakort kurs her på Varodd da? Her har vi gode lærere, som får folk som ikke har tatt i en datamaskin før, til å få 80-90% på testene... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Skal gi ho et kurs jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Å få 80% på en datakorttest skal jeg nok alltids klare, det er det teite systemet jeg ikke får til å lage. GRRR Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 AAhhh... formatert Koblet meg til nettverket for 5min siden nå, hvis jeg får virus igjen nå så SMELLER DET!!! Nå må jeg kopiere tilbake alle filmene osv av en på LAN't Over 60-70GB Partisjoner Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Steike for en rar smak jeg har i kjeften, og ikke f at den vil bort... Prøvd frokost, tyggis, drikke masse, pusse tenna går snart for en kanne bensin Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 slikket fitte nå igjen, ja Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Nå er det på tide å vaske rommet, ansikt maske, frokost, å stelle seg.... En mann må gjøre det en mann må gjøre Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 haha, haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg