.tomf Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 jeg leter etter ny kul avatar,noen som kan linke? alle som har en kjedelig desktop(skrivebord) bør ta en titt på denne tråden:=-->tråd Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 hehe Glemte å si at muntlig rapport skal leveres til Herr.Pute klokken 12:00 sharp. :!: hehe, kommer du presis da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 hehe Glemte å si at muntlig rapport skal leveres til Herr.Pute klokken 12:00 sharp. :!: hehe, kommer du presis da? Alltid. Goooooood mor*snork* ? Ikke si det til noen. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Shit, tror jeg sov i forrige timen min, gikk jeg glipp av noe tro.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Shit, tror jeg sov i forrige timen min, gikk jeg glipp av noe tro.. Jepp. Du gikk glipp av bakgrunnshistorien som du trenger for å kunne lage en rapport fra hyperavansert sovningslære. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Kan man ta doktorgrad i soving? Tror jeg kvelder tidlig, muttern har hatt bursdag, og jeg er kake. Gidder ikke mer pc() i kveld.. God natt folkens! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Kan man ta doktorgrad i soving? Jepp. Jeg har det, og er den eneste i Norge. Du må dessverre henvende deg til meg om du vil få en doktorgrad i det. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Kan man ta doktorgrad i soving? Jepp. Jeg har det, og er den eneste i Norge. Du må dessverre henvende deg til meg om du vil få en doktorgrad i det. kan jeg få?! vææææær så snilll! pliiiiizzz!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Aldersgrensen er 16, så sorry. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Aldersgrensen er 16, så sorry. Kan vel gjøre ett unntak for meg? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Aldersgrensen er 16, så sorry. Kan vel gjøre ett unntak for meg? Access denied! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Access denied! bah *hoppe på ahpadt* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Access denied! bah *hoppe på ahpadt* *binde fast kaiern til en stol og tvinge han til å se/høre på badgerbadgerbadger.com i 3 timer* Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 I dag er det 18 år siden Metallica bassisten Cliff Burton døde i en buss ulykke i Sverige. Sett en X foran navnet for å vise respekt for Metallica..send denne til alle på msn. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Access denied! bah *hoppe på ahpadt* *binde fast kaiern til en stol og tvinge han til å se/høre på badgerbadgerbadger.com i 3 timer* *hode til kaiern sprenger ut over hele ahpadt* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) *Samle restene av hjernen, male det til grøt og markedsføre det som "Mormors gode gamle, hjemmelagde lungemos"* Endret 27. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 I dag er det 18 år siden Metallica bassisten Cliff Burton døde i en buss ulykke i Sverige. Sett en X foran navnet for å vise respekt for Metallica..send denne til alle på msn. Msn ja.. Ikke hw. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 I dag er det 18 år siden Metallica bassisten Cliff Burton døde i en buss ulykke i Sverige. Sett en X foran navnet for å vise respekt for Metallica..send denne til alle på msn. Msn ja.. Ikke hw. HWMSN!! Uansett, nå skal jeg sove. Imorgen har vi Tverrfaglig Skrivedag på skolen! Wish me luck. Natta. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Thea: Ikke stikk fra MSN uten å si hade. *NEKT* Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 lykke til.. =) har ferie jeg.. deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg