Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fælt så mye dere klager på #hw.no da.. Jeg har aldri merket noe kødd der.. Jeg har aldri blitt kicket før jeg ble OP (Utenom 3ganger ,men da ba jeg jo om det. Og hvis man fjerner phunkee sine ANTI-SO holdninger)

Men jeg var jo ikke der da.. Så jaja...

Lenke til kommentar
Åssen gikk prøva da CFD?

btw. skrives det gikk eller gjikk på nynorsk?

Prøve? Ikke noe prøve idag egentlig. Fri idag.. Prøve imorgen og neste mandag..

Skal uansett opp til Monica idag så det blir nok ikke så mye lesing ,men jeg MÅ ta med meg boken og jobbe litt.. Har ikke noe annet valg..

Lenke til kommentar
Åssen gikk prøva da CFD?

btw. skrives det gikk eller gjikk på nynorsk?

Prøve? Ikke noe prøve idag egentlig. Fri idag.. Prøve imorgen og neste mandag..

Skal uansett opp til Monica idag så det blir nok ikke så mye lesing ,men jeg MÅ ta med meg boken og jobbe litt.. Har ikke noe annet valg..

Ok, misforsto litt eg da.... :p:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Verdens DIGGESTE dag i dag!

Begynte åtte med litt fransk, ble avbrutt pga fagmøte. Møtet var latterkrampe liksom. Så hadde vi økonomi, gjorde ferdig oppgavene uten noe pes. Så bestemmer hele klassen seg for å stikke :woot: Det var SÅ kult, hadde aldri trodd at de sossejævlene hadde sagt ja til noe sånt :wow: Var bare 3-4 stk som ble igjen... Vi kommer til å få pes i morgen, men det var ****** meg verdt det :mrgreen: Stakk på kafè og greier... Sittet der i tre timer og bare ledd og hatt det kos...

Tror jeg har funnet noen venner for livet her, asså. :love:

Lenke til kommentar

Johooo!

Vi hadde rævkrok i gymmen i dag :mrgreen:, jeg rocker i rævkrok! :woot:

Jens, hva skal du på Ensjø? En dårlig unnskyldning for litt alone-time med allyse? Dere er så soete :love:

By the way -> for de som lurte på hva jeg "gjorde". Phunkee whois'et meg og oppdaget til sin stor forskrekkelse at jeg idlet på kanalen #hw.no_w1th00t_zt00p1d_r00lz0r!!! <- Noe som kun var vårt lille 1337-rom, der man kunne snakke som man ville uten å bli bannet. Ironisk nok ble jeg bannet likevel.

Idioti? :yes:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...