SnowDOG_ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jepp jepp. Er fanken meg ikke litt trøtt engang. Skal være oppe helt til eg blir trøtt. Ikke vitsi å vri seg i sengen helt til man går lei liksom. Tror eg skal vaske litt klær og sånt. Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, kom på at jeg har prøver denne uka, men orker ikke øve enda. Idag er det friiiiiiii Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Fælt så mye dere klager på #hw.no da.. Jeg har aldri merket noe kødd der.. Jeg har aldri blitt kicket før jeg ble OP (Utenom 3ganger ,men da ba jeg jo om det. Og hvis man fjerner phunkee sine ANTI-SO holdninger) Men jeg var jo ikke der da.. Så jaja... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jaja, nå skal jeg ut og møte allyse :/ Han skal kjøre meg til Ensjø som er laangt unna så jeg slipper å ta bussen. Snakkes. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Wee der sovnet eg foran pc'n. God natt. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hør det mest idiotiske gjennom tiden: Vi har lesedag til tentamen imorgen. MEn vi må måte klokken 8 på skolen for registrering. Etter det gjør vi som vi vil Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Haha det er gay. Så Jalla Jalla idag, den sugde sikkert like mye som dagen din sjefen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hva skulle du på Ensjø, Jens? Nå har jeg hatt sløyd aleine. Mekka sånn drittsjakkbrett. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Haha det er gay.Så Jalla Jalla idag, den sugde sikkert like mye som dagen din sjefen Jalla jalla er en sinnsykt bra film.. Og ja, jeg mener at du ikke vet helt hva du snakker om.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Tyggd på noe metal ting eller? Får det hvis eg tygger folie. Endret 24. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Åssen gikk prøva da CFD? btw. skrives det gikk eller gjikk på nynorsk? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) er vel gikk på nynorsk. Eller så har du vel andre muligheter også. EDIT: flere skrivefeil Endret 24. november 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Eg gjekk ein tur. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 skreiv en halv side på norsk tentamen i dag Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 det var da ikkje stort? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Åssen gikk prøva da CFD? btw. skrives det gikk eller gjikk på nynorsk? Prøve? Ikke noe prøve idag egentlig. Fri idag.. Prøve imorgen og neste mandag.. Skal uansett opp til Monica idag så det blir nok ikke så mye lesing ,men jeg MÅ ta med meg boken og jobbe litt.. Har ikke noe annet valg.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Åssen gikk prøva da CFD? btw. skrives det gikk eller gjikk på nynorsk? Prøve? Ikke noe prøve idag egentlig. Fri idag.. Prøve imorgen og neste mandag.. Skal uansett opp til Monica idag så det blir nok ikke så mye lesing ,men jeg MÅ ta med meg boken og jobbe litt.. Har ikke noe annet valg.. Ok, misforsto litt eg da.... : Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Verdens DIGGESTE dag i dag! Begynte åtte med litt fransk, ble avbrutt pga fagmøte. Møtet var latterkrampe liksom. Så hadde vi økonomi, gjorde ferdig oppgavene uten noe pes. Så bestemmer hele klassen seg for å stikke Det var SÅ kult, hadde aldri trodd at de sossejævlene hadde sagt ja til noe sånt Var bare 3-4 stk som ble igjen... Vi kommer til å få pes i morgen, men det var ****** meg verdt det Stakk på kafè og greier... Sittet der i tre timer og bare ledd og hatt det kos... Tror jeg har funnet noen venner for livet her, asså. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Johooo! Vi hadde rævkrok i gymmen i dag , jeg rocker i rævkrok! Jens, hva skal du på Ensjø? En dårlig unnskyldning for litt alone-time med allyse? Dere er så soete By the way -> for de som lurte på hva jeg "gjorde". Phunkee whois'et meg og oppdaget til sin stor forskrekkelse at jeg idlet på kanalen #hw.no_w1th00t_zt00p1d_r00lz0r!!! <- Noe som kun var vårt lille 1337-rom, der man kunne snakke som man ville uten å bli bannet. Ironisk nok ble jeg bannet likevel. Idioti? Endret 24. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ensjø er søtt sted. Venninna mi var redd for Tveita (Is it possible?) Så hva skjer Haltan? Oppegående? Skakke spise noen rugsprø da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg