Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh. Det var da helt utrolig hvor mye rusk som skulle komme innom på jobb i dag, da. Først en narkoman fjomp som skal absolutt vise frem de stygge fengselstatoveringene og den generelt sår-befengte kroppen sin.

 

Deretter irriterende 12-13-åringer som står ved siden av prislisten og spør meg om hva absolutt alt koster og sier "oj, så dyrt!" til absolutt alt.

"Det er bortimot de samme prisene over alt", svarer jeg.

"JAJA! Då går vi og kjøpar nålar på apoteket og stikkar oss sjøl, då!" .. flott, flott. Sjå kor eg bryr meg.

 

Og, helt på slutten av dagen, enda to narkoholikere med knekk i knærene som velter inn og rauter etter noen som kan tatovere dem.

 

Mitt kongerike for en hagle og patroner ladet med salt..

Lenke til kommentar

Jeg kjøper bare større og større og flere harddisker (Har nå begynnt med ekstere SOMEONE STOP THE MADNESS) men det man brenner seg på da er jo når alt er fullt og det er endel man kanskje kunne tenkt seg å ta vare på, så tar det en uke å rydde/brenne alt. :hmm:

 

En annen overhangende fare er jo virus som i værste fall kan komme på PC'n

 

 

Edit: psilocybe, surr piggtråd rundt et baseball tre ;) hehe

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Argh. Det var da helt utrolig hvor mye rusk som skulle komme innom på jobb i dag, da. Først en narkoman fjomp som skal absolutt vise frem de stygge fengselstatoveringene og den generelt sår-befengte kroppen sin.

 

Deretter irriterende 12-13-åringer som står ved siden av prislisten og spør meg om hva absolutt alt koster og sier "oj, så dyrt!" til absolutt alt.

"Det er bortimot de samme prisene over alt", svarer jeg.

"JAJA! Då går vi og kjøpar nålar på apoteket og stikkar oss sjøl, då!" .. flott, flott. Sjå kor eg bryr meg.

 

Og, helt på slutten av dagen, enda to narkoholikere med knekk i knærene som velter inn og rauter etter noen som kan tatovere dem.

 

Mitt kongerike for en hagle og patroner ladet med salt..

Lei en dørvakt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...