ahpadt Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 EDIT:jeg tror nikkor dro kl:3 i natt Han gjorde det. God morgen Norge. Egg & bacon til frokost. Nammenam! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Da var jeg tilbake, med den værste hangover/hodepine ever. Hadde det fett igår da. Først forsj på Majorstuen, med 3 andre gutter og en hau av jenter. Det var orginalt ment som jenteforsj, men siden vi var de som inviterte jentene videre, så måtte vi liksom få komme. Så bar det videre opp til Voksenkollen, der DJ'en pumpet psytrancen ut av noen feite høytalere. Dagens opptur . Endel folk der, men kunne ha vært fler... Så ned til majorstuen igjen, siste banen. Så ned til byen, på en bar kalt Rett Inn, og logisk nok, så gikk vi rett inn. Tok et par Pils der, så bar det hjemover i taxi. Kjøpt meg nytt tastatur Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg tror ikke jeg har godt av å være hjemme. Ingenting er det samme lengere.. Folk er ikke venner lengere og man føler seg nesten som en fremmed i sitt egent hjem..rar følelse.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Oioioi B|Real, jeg ser en skrivefeil i signaturen din. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Oioioi B|Real, jeg ser en skrivefeil i signaturen din. Wow, du er skarp altså. Ingen har sett det før... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Oioioi B|Real, jeg ser en skrivefeil i signaturen din. Jeg ser to, minst Endret 26. september 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg ser ingen skrivefeil Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Oioioi B|Real, jeg ser en skrivefeil i signaturen din. Wow, du er skarp altså. Ingen har sett det før... Edit: For å få fram ironien slenger jeg på en: Endret 26. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Oioioi B|Real, jeg ser en skrivefeil i signaturen din. Wow, du er skarp altså. Ingen har sett det før... Edit: For å få fram ironien slenger jeg på en: Er jo ikke hans feil! Militæret ødelegger jo folk... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Oh...jah...er vist noen der... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 ScOot, har du morrabrød? .. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Argh! Hvorfor fant noen på å ha kål sammen med lam? Det smaker Endret 26. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Argh! Hvorfor fant noen på å ha kål sammen med lam? Det smaker 100% agree Hmm, kamerat spiller cs-compofinale. 10k i premie, men seff ikke no ekstern hltv.. så sitter å lurer på hvordan det går. Vant 2k på spilleautomat så må finne noe å bruke dem på også slitsom søndag dette her. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvorfor fant noen på å ha kål sammen med lam? Var vel et kålhue da? Som fant det på altså Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Argh! Hvorfor fant noen på å ha kål sammen med lam? Det smaker 100% agree Hmm, kamerat spiller cs-compofinale. 10k i premie, men seff ikke no ekstern hltv.. så sitter å lurer på hvordan det går. Vant 2k på spilleautomat så må finne noe å bruke dem på også slitsom søndag dette her. Spiller ikke tilfeldigvis i hyperglide.no? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Argh! Hvorfor fant noen på å ha kål sammen med lam? Det smaker Fårikål til middag i dag! :woot: Så sinnsykt digg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Argh! Hvorfor fant noen på å ha kål sammen med lam? Det smaker Dere sære folk altså...syter bare det kommer noe dere ikke liker. Vær glad at dere har mat Kjørte meg en snarttur til grotta. Tror TRP ligger og sover. Dog, ingen tegn til kristoffer og berit, så de dro vel hjem Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Dere sære folk altså...syter bare det kommer noe dere ikke liker. Vær glad at dere har mat Jeg kunne lagd noe 10x så digg med den kjøttbiten som de voldtok og kasta i kjelen. Edit: ÆÆÆÆ!!! Nå kommer lukta. Edit2: *stenge døra og lufte for fullt* Endret 26. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg