b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Nå har jeg vært ute og klipt ned 12 busker, helt ned til bakken. Hver busk har sikkert et par hundre kvister, hver på kanskje en centimeter i diameter. Så jeg måtte bruke stygg hekksaks for å klippe de ned. Enkel hoderegning tilsier at det er over 2000 kutt. *sliten* Vær glad, du får trening Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Tyst på deg din sportsmann, B|Real. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 *Gleder seg til å se håret til ZkedaR* Gleder seg faktisk, fett Har frisørtime kl. 13.00 på mandag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Tyst på deg din sportsmann, B|Real. Jeg er ikke sportsmann, jeg er latmann på heltid Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 *fundere på om han skal lage seg litt cappucino, eller bare sløve.. ( skriveleif @ cap. ? ) Cappuccino. visste nesten at du kom til og svare på den Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 en som trenger hjelp her. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Med hva da? Edit: 9 timer til flyet til Usa går. Endret 25. september 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Med hva da? Edit: 9 timer til flyet til Usa går. Går det 03 i natt? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 har dere lagt merke til at ghoopy nesten alltid er blandt de øverste på topp 10 postere? ihverfall de dagene jeg ser på statistikken Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 har dere lagt merke til at ghoopy nesten alltid er blandt de øverste på topp 10 postere? ihverfall de dagene jeg ser på statistikken Det er jeg og, men bryr meg lite. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 har dere lagt merke til at ghoopy nesten alltid er blandt de øverste på topp 10 postere? ihverfall de dagene jeg ser på statistikken Er det noe galt i å være postcount wh0re? Nei jeg tror det bare er du som er alt for opptatt med statistikk osv... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 har dere lagt merke til at ghoopy nesten alltid er blandt de øverste på topp 10 postere? ihverfall de dagene jeg ser på statistikken Er det noe galt i å være postcount wh0re? Nei jeg tror det bare er du som er alt for opptatt med statistikk osv... ja det er nok det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 har dere lagt merke til at ghoopy nesten alltid er blandt de øverste på topp 10 postere? Goophy. Er det så vanskelig? Jeg har ikke noe liv, forumloking er min eneste lidenskap, jeg dør om jeg ikke poster. Dessuten er det flere som meg, gidder ikke nevne navn osv... Forresten. blæh! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Mmm...snart pizza hjemme. Og så er det øl etterpå det. Gleder meg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Mmm...snart pizza hjemme.Og så er det øl etterpå det. Gleder meg Misunner deg, sitter på LAN og hører på Trance Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Gah, motherfucker, jeg kjeder meg. Tror jeg skal kjøre en dude gratis nå, for å komme meg ut en vei. Blir med han på fest inntil Line () ringer. Ho har vært på jobb, og må rydde rommet, spise og dusje, og det tar litt tid med jenter. :\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Mmm...snart pizza hjemme.Og så er det øl etterpå det. Gleder meg Misunner deg, sitter på LAN og hører på Trance Din egen feil...trance suger. Ta PÅ deg headsetet og play Dimmu Borgir Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Gah, motherfucker, jeg kjeder meg. Tror jeg skal kjøre en dude gratis nå, for å komme meg ut en vei. Blir med han på fest inntil Line () ringer. Ho har vært på jobb, og må rydde rommet, spise og dusje, og det tar litt tid med jenter. :\ Så du har noe på gang? Noe serriøst? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Hodetelefoner og noe orntlig musikk er å anbefale på LAN Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Din egen feil...trance suger. Ta PÅ deg headsetet og play Dimmu Borgir Joda, hvis jeg hadde hatt et headset som funker, noe jeg ikke har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg