Putekos Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Det har ikke gått 2 uker enda, Thea. Jeg vet det, men jeg klarer ikke mer. Er så jævlig sulten. Din feil Heeei Anette *hoppepå* Kos dæ med Chris Tar bussen til jobb nå... drekka mer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Det har ikke gått 2 uker enda, Thea. Jeg vet det, men jeg klarer ikke mer. Er så jævlig sulten. Din feil Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 *Stå opp* Sovet siden kl 0915, står opp nå så klarer jeg kanskje å sove i natt igjen, kan jo ikke ødelegge døgnrytmen helt.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 *sukk* Madammen skal bort og jeg er stuck her til i 9-tida.. Kanskje sove litt? Høres ut som en god idè *sukk* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Utrolig døvt her i dag. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 det er ikke akkurat noe nytt det da, ahpadt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 lørdag om dagen er døvt Der var innkjøpet på polet fiksa for helgen. Nå er det bare å få i seg no middag og så ut Følelsen av at dette blir en okei kveld. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Mmm. Den nye "melk med smak av kaffe" var skikkelig nammelig. *Glugg, glugg* Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Melk med smak av kaffe høres direkte latterlig ut. Det kan være så godt det vil, med et slikt navn bør produktet fjernes fra markedet på en diskrét måte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Det var jo melk med lakris/bringebær-smak osv. for en stund siden... Het OX eller noe, ble en gigaflopp og smakte/luktet dritt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 hva er galt med det navnet da? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 .. mye merkelig "melk" nå ja.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 hva er galt med det navnet da? Syns det gjør jobben helt greit, jeg. "Kaffemelk" hadde jo også vært greit, men så er det heller ikke kaffe i kartongen.. bare melk med smak av kaffe. Uansett, det er ikke navnet man skal drikke. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 *fundere på om han skal lage seg litt cappucino, eller bare sløve.. ( skriveleif @ cap. ? ) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 katta mi er nesten bredere enn den er lang på tide at den klemmer ut noen unger ja . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 *fundere på om han skal lage seg litt cappucino, eller bare sløve.. ( skriveleif @ cap. ? ) Cappuccino. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Er hjemme på "ferie" i helgen, og holdt seriøst på å daue i dag på vei hjem. Har aldri vært så nær før. Kom over en svak bakketopp med sving i, hadde vel 80 ellerno. Så når jeg kommer over toppen, så ligger det en IDIOT på hvitestripa MI (dvs HELT feil side av veien, som forøvrig var 2-felts). Fartsgrensa holdt han ikke, og det første sekundet så han ikke ut til å reagere noe. Jeg skvatt til og begynte å ta bilen min over i "hans" kjørefelt, men da tok han sin bil over der også, så jeg vrei min over i mitt igjen. Jeg var helt sikker på at det kom til å gå front mot front, og med min gamle gode Golf fra sent 80-tall, så hadde ikke jeg vært her nå.. Passerte med under en cm klaring til slutt. Fy fan. Hvem i helvette deler ut billapper her ?Seriøst skumle greier. Ser fan meg fronten på bilen hans igjen enda om jeg lukker øyene.. Hvordan er reglementet for gjentaking av oppkjøring om man stryker ? Er det en måned fremdeles..? Fan den støtter jeg. Gjerne 3 måneder også. Fått renska opp en del latterlige sjåfører. Hva var fartsgrensen der da? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 *Gleder seg til å se håret til ZkedaR* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Marvil, der ser du når man skal kjøre i det sivile, blir straks omgitt av idioter Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Nå har jeg vært ute og klipt ned 12 busker, helt ned til bakken. Hver busk har sikkert et par hundre kvister, hver på kanskje en centimeter i diameter. Så jeg måtte bruke stygg hekksaks for å klippe de ned. Enkel hoderegning tilsier at det er over 2000 kutt. *sliten* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg