sluffy Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Nå lurer jeg fælt på hva som skjer med kroppen min. Sto og betraktet meg i speilet istad, og selv om jeg BARE har trent bena, har jeg blitt så tynn på overkroppen og ser INGEN forandring på underkroppen (noe som er kjipt, fordi det er den jeg ville gjøre mindre). Dumt at man ikke kan bestemme akkurat hvor på kroppen fettet skal gå vekk! Nå skal jeg begynne å trene overkroppen, så kanskje underkroppen blir mindre (omvendt psykologi )drita at jeg er for syk til å sove der Se/les her Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Ingenting er som å våkne med verdens skjønneste skapning attmed deg Har du endelig dimma nå..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Ingenting er som å våkne med verdens skjønneste skapning attmed deg Har du endelig dimma nå..? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Ingenting er som å våkne med verdens skjønneste skapning attmed deg Heldige deg.. jeg voket av at mamma skreik at vi skulle dra på ikea og clas ohlson.. kl 09.30 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 IKEA og Clas Ohlson er jo gøye steder å være en lørdags formiddag, da. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Ingenting er som å våkne med verdens skjønneste skapning attmed deg Ikke når han har tatt dynen hele natten. Rumpa mi var dritkald da jeg våknet. Så nå skal han kjøpe drikke til meg fordi jeg ikke fikk dyne (Noen er litt for forelska, kanskje ) psilocybe: også Biltema! Jeg begynner på jobb om en time Endret 25. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Hvis man har penger ja! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Ahh.. sol og sky fri himmel. Perfekt dag for å spille far cry. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) nei nå er hue til nokkor plasert skeivt igjen Endret 25. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Ikke når han har tatt dynen hele natten.Rumpa mi var dritkald da jeg våknet. Ditt problem Tror jeg skal få med meg en 6'er tuborg. Har en stående fra forrige helg som jeg ikke brukte. Folket vil ha meg med ut og jeg må nesten. Snøyt de forrige helg da alle drakk så.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Ingenting er som å våkne med verdens skjønneste skapning attmed deg Har du endelig dimma nå..? Et gullkorn, det Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Nå tror jeg jeg har drept PCen min her.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Nå tror jeg jeg har drept PCen min her.. med kniv? jeg skal lage nøkkelring av 9700pro kortet mitt jeg nå Endret 25. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Bestå prøveoppkjøring uten noen "feil"! Eh.. Wohoo. AnAnAs, kommer kanskje å besøker deg på biltema etterpå. B|Real, noen er heldige ja, jeg kunne også tenke meg å våkne opp med min kjære ved min side... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Hvorfor er det alltid sånn at når jeg er sulten, så har vi ingenting? Magen har skreket i tusenvis av timer nå, har ikke penger til å gå og kjøpe og... æh, dør snart. Det har ikke gått 2 uker enda, Thea. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Hei Thea *vinke til* Det er dritfint vær idag, og chris kommer på besøk Kan det bli bedre ? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Hei Thea *vinke til* Det er dritfint vær idag, og chris kommer på besøk Kan det bli bedre ? ØL? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Jeg liker ikke øl Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Boller og brus? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Rapporter Del Skrevet 25. september 2004 Bolle og mus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg