Staalkontroll Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Vell, kansje det... Problemet her at ho ikke er hjemme... Prøver jeg å ringe ho så får jeg den typiske "mobiltelefonen er slått av bla bla bla...." Så ja, vi kaller det å låne EDIT: smekke på pungen? Endret 25. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Heeeii *vinke* Jeg er sååå fyllesyk Typen min er sur på meg fordi jeg rotet med en jente, men jeg synes så lenge det er av samme kjønn, så burde det være greit. Uansett, heldige meg skal snart på jobb. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg vil også rote med en jente.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg vil også rote med en jente.... Hehe. Tror hvem som helst, uansett om de var gift eller ikke, hadde rotet med henne. Hun var dødsdeilig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Seff, de må jo være dødsdeilige for at en kan rote med de... Alt annet er umennesklig Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Seff, de må jo være dødsdeilige for at en kan rote med de...Alt annet er umennesklig Du er rar, du vet det? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Vet nok desverre det... Men er bare så ekstrem happy i dag. Får en slik sær humor da Endret 25. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kanskje typen din var redd for at du synes det var bedre å rote med henne enn med han. Jeg tror jeg også ville blitt furt av sånt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kanskje typen din var redd for at du synes det var bedre å rote med henne enn med han. Jeg tror jeg også ville blitt furt av sånt. Det er jo totalt forskjell på å rote med en gutt og en jente. Så de følelsene kan ikke sammenlignes. Jeg hadde ikke blitt furt hvis han hadde rotet med en gutt (kanskje fordi jeg vet han aldri ville gjort det ) Hvorfor er det alltid sånn at når jeg er sulten, så har vi ingenting? Magen har skreket i tusenvis av timer nå, har ikke penger til å gå og kjøpe og... æh, dør snart. Har en følelse av at dette blir en dødsbra dag! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det bør bli en bra dag idag.. dagen min startet med hodepine Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Min dag startet opp med at jeg våknet med et STORT smil rundt kjeften... Dette kommer til å bli en nydelig dag! Nå skal jeg snart til frisøren å klippe meg, farge håret, hive på meg hudmaske. så er det rett på byen Skal dessuten treffe en jente på byen Endret 25. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) klippet meg igår.. men når jeg kom hjem sa mamma at det så ikke ut som jeg hadde klippet meg i det hele tatt.. jaja.. det regner ikke akkurat nå, så det er en positiv sak Haddis: lykke til med the girl Endret 25. september 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Skal ikke klippe meg på mange år jeg... Men nå har jeg "prøveoppkjøring" om 40 min. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Men nå har jeg "prøveoppkjøring" om 40 min. Skummelt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ja, litt. Består jeg kan jeg styke 3 ganger på ordentlige oppkjøringen. "Stryker" jeg idag må jeg betale selv om jeg ikke klarer oppkjøringen første gang. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Goophy: Lykke til Nå lurer jeg fælt på hva som skjer med kroppen min. Sto og betraktet meg i speilet istad, og selv om jeg BARE har trent bena, har jeg blitt så tynn på overkroppen og ser INGEN forandring på underkroppen (noe som er kjipt, fordi det er den jeg ville gjøre mindre). Dumt at man ikke kan bestemme akkurat hvor på kroppen fettet skal gå vekk! Nå skal jeg begynne å trene overkroppen, så kanskje underkroppen blir mindre (omvendt psykologi ) Jeg er lei av å sove hos typen nå. Tenkte å drikke meg så drita at jeg er for syk til å sove der Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Skal ikke klippe meg på mange år jeg... Men nå har jeg "prøveoppkjøring" om 40 min. Heavy metal (headbanger) hvis dere ikke tok den Jeg hadde også den instillinga.. helt til jeg fant ut at hvor irriterende langt hår egentlig er. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er lei av å sove hos typen nå. Tenkte å drikke meg så drita at jeg er for syk til å sove der Høres ut som en lur plan Hva med å si du ikke har lyst? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg hadde også den instillinga.. helt til jeg fant ut at hvor irriterende langt hår egentlig er. Jeg liker langt hår... Hadde det før jul, men ble tvunget til å klippe meg. Da må jeg gå, hadet bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ingenting er som å våkne med verdens skjønneste skapning attmed deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg