Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornuftig og fornuftig...Visste nå ikke helt jeg. Syns jeg ofte leser:

Eks:

Spiser ostepølse...

I dag var jeg på skolen...

Så en blå Mercedes i et lyskryss i dag...

 

 

 

og alt annet mulig piss man finner på. Tre ords leken var hvertfall morsom til tider. Denne tråden er jo... :hrm:

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Tror jeg legger meg nå. Natta!

Natta :)

 

*vinke til haddis* Trengte at du la merke til meg nå, skal ikke whine med denna tråden for jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å whine her. finnes andre tråder til å whine i og eegntlig kan jeg bare finne et annet sted å whine elns..

 

 

Men jeg må få lov til å dra frem denne: :cry:

 

 

 

Edit: Og for sikkerhets skyld drepte jeg so3..

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

Hehe denne kommer nok aldri til å dø uansett. Å den er jo til å si det man mener/føler da. Mye rart som er lagt ut her, spesielt etter litt fuktige kvelder ute... :ermm:

 

Men en eller annen plass på veien falt jeg ut. Kanskje når jeg måtte bla meg igjennom 20 sider med poster som inneholdt en setning hver dag :p

 

But dont bother me. Bare sluttet å lese opp jeg.

 

Btw: doggy, vet hvordan det føles. Er veldig trøtt nå, men klarer bare å presse frem sånne halvgjesp som bare er der for å tirre frem en gjesp som aldri kommer :|

 

Edit: Neida still alive :p

Endret av Term
Lenke til kommentar

ARGH! Har spilt 2v2 i 5timer nå, hvorav 3av de var finalen, vi fikk likt resulttat gang på gang på gang... Første rundene:

-10 runder -inferno x2

Vi vant T de vant CT -(20runder)

 

-Best av 5 inferno x2

Vi vant CT og de vant T (10runder)

 

-Best av 3 på begge lag -dd2

Vi vant CT de van T

 

Best av 7 -dd2

Vi vant T de vant CT

 

-Så gadd vi ikke mer og ble enige om delt førsteplass på alle 4. Så får vi vite at vi får to segimann poser vi skal dele. Ikke noe annet. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...