andesam Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 pfff....tre ord leken blir stengt,men denne møkkatråden lever enda her skriver hvertfall folk_litt_fornuftige ting... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 pfff....tre ord leken blir stengt,men denne møkkatråden lever enda Se på meg, jeg skriver setninger med innhold og mening. Det mye slikt utenfor tre-ords-leken. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Fornuftig og fornuftig...Visste nå ikke helt jeg. Syns jeg ofte leser: Eks: Spiser ostepølse... I dag var jeg på skolen... Så en blå Mercedes i et lyskryss i dag... og alt annet mulig piss man finner på. Tre ords leken var hvertfall morsom til tider. Denne tråden er jo... Endret 24. september 2004 av CurSe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Arrgh! Forbannade drit! Klarer søren meg ikke å gjespe skikkelig. Gjesper men får ikke den "satisfaction" som eg burde får så eg gjesper og gjesper non stopp. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hvis ikke denne tråden hadde vært til så hadde det nok vært utrolig mye spam i andre tråder Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 her kan man spamme som hjertet begjærer Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Spamme kan man ikke da les første post.. Takk til den som gjorde så jeg kom på PCTV PRo kortet mitt.. døtta det inn.. så nå ser jeg på tv finner bare ikke noe å se Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Nå begynner det heldigvis og bli for kaldt for den forbanna myggen, men alskens andre fluesaker finner på mystisk vis veien inn på rommet. Kunne ikke Gud programert de til å ble tiltrukket av noe annet enn lys... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Var det ikke psilocybe som drakk DR pepper? Det brenner jo værre en bensin Don't Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Fredag er favoritt dagen min Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Tror jeg legger meg nå. Natta! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 HJEEELP! Jeg og en kompis er i finalen i CS på lanet, HEEELP! Det er høy musikk her, vi spiller 1.5, er det noen som kan kommandoen for å få opp volumet på footsteps? Altså KUN footsteps? Jeg kan "volume [tall]" men bare footsteps? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Tror jeg legger meg nå. Natta! Natta *vinke til haddis* Trengte at du la merke til meg nå, skal ikke whine med denna tråden for jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å whine her. finnes andre tråder til å whine i og eegntlig kan jeg bare finne et annet sted å whine elns.. Men jeg må få lov til å dra frem denne: Edit: Og for sikkerhets skyld drepte jeg so3.. Endret 25. september 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Term Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Hehe denne kommer nok aldri til å dø uansett. Å den er jo til å si det man mener/føler da. Mye rart som er lagt ut her, spesielt etter litt fuktige kvelder ute... Men en eller annen plass på veien falt jeg ut. Kanskje når jeg måtte bla meg igjennom 20 sider med poster som inneholdt en setning hver dag But dont bother me. Bare sluttet å lese opp jeg. Btw: doggy, vet hvordan det føles. Er veldig trøtt nå, men klarer bare å presse frem sånne halvgjesp som bare er der for å tirre frem en gjesp som aldri kommer :| Edit: Neida still alive Endret 25. september 2004 av Term Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hehe halv gjesp ja. Lure gjesp kan vi kalle de. :!: Nei term.....beklager men eg legger meg. Takler ikke mer. Natt'n Lenke til kommentar
Term Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hehe skulle ønske jeg kunne gjøre det samme. Fortsatt litt over 3 timer til jeg gjør noe lignende Nighty night da Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 ARGH! Har spilt 2v2 i 5timer nå, hvorav 3av de var finalen, vi fikk likt resulttat gang på gang på gang... Første rundene: -10 runder -inferno x2 Vi vant T de vant CT -(20runder) -Best av 5 inferno x2 Vi vant CT og de vant T (10runder) -Best av 3 på begge lag -dd2 Vi vant CT de van T Best av 7 -dd2 Vi vant T de vant CT -Så gadd vi ikke mer og ble enige om delt førsteplass på alle 4. Så får vi vite at vi får to segimann poser vi skal dele. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Term Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ja det var jo litt av en premie du fikk. Vet ikke helt men synes ikke cs er noe særlig jeg Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Men, uanz, burde iallefall fått noe vi kan henge opp på veggen; det ser litt teit ut med en halv seigmannpose.... Et diplom hadde vært 100x bedre! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Så får vi vite at vi får to segimann poser vi skal dele. Ikke noe annet. BWAHHAHAHA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg