bjaa Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Vi burden nesten avslutte historien da.... Og så levde Vær så snill... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Nok er nokk blackslash... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Og så levde ...ikke Backlash mer på forumet fordi han kom men en ide som var dummere enn den dummeste ideen som noengang var kommet på, han fikk bare 6mnd. ban. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Håh. det er så digg med TV-kort og kabel-TV. Steven Segal på et lite always-on-top-vindu og en iskald Dr. Pepper. Kan livet bli bedre? Konge Fikk oss kabeltv i huset igår, har et uttak 2 meter fra maskina mi Da blir det bare å skaffe en koax kabel så kan jeg se på tv på maskina mi jeg og. Btw ; hva slags tvkort har du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Fuck så stress! Har ikke internett hjemme. Sitter nå på en fest (!) og sjekker hw. Må svare på 6 pm's med en del pils i kroppen. Mobilen min har jeg mistet. Hustelefon har vi ikke. Stress! Håper resten har det bra. Snakkes forhåpentligvis fra min egen maskin mandag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 YEY! Kom igjen goophy, del det opp i grupper på tre ord! Ellers ødelegger du jo hele meningen. Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Det var no berre bra att den vart stengt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 YEY! Kom igjen goophy, del det opp i grupper på tre ord! Ellers ødelegger du jo hele meningen. D'oh. Alle setninger med 3 ord må boikottes... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Lurer på om forumstyret gradvis går over til "Tre ord only!" på forumet. Siden vi har fått topic på minimum tre ord, blir sikkert maksimum tre ord, og så må man poste mange innlegg for å spørre om ting osv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Forsett å tro det fredrikrb.... EDIT: Endret 24. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Btw ; hva slags tvkort har du? Kjøpte et Terratec Cinergy 250 USB.. har Shuttle, så jeg har ikke plass til noe PCI-kort. Men, det funker helt greit. Lyden skurrer litt, men jeg er ikke så fin på det. fredrikb: du må for all del bruke så mange ord du bare vil for å beskrive tråden. Ingenting er bedre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 psilocybe, seriøsiteten min var virkelig på et bunnivå akuratt der brukte jeg "et" riktig der? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Skal være oppe i 12 timer til........ ÅJA...! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Er hjemme på "ferie" i helgen, og holdt seriøst på å daue i dag på vei hjem. Har aldri vært så nær før. Kom over en svak bakketopp med sving i, hadde vel 80 ellerno. Så når jeg kommer over toppen, så ligger det en IDIOT på hvitestripa MI (dvs HELT feil side av veien, som forøvrig var 2-felts). Fartsgrensa holdt han ikke, og det første sekundet så han ikke ut til å reagere noe. Jeg skvatt til og begynte å ta bilen min over i "hans" kjørefelt, men da tok han sin bil over der også, så jeg vrei min over i mitt igjen. Jeg var helt sikker på at det kom til å gå front mot front, og med min gamle gode Golf fra sent 80-tall, så hadde ikke jeg vært her nå.. Passerte med under en cm klaring til slutt. Fy fan. Hvem i helvette deler ut billapper her ? Seriøst skumle greier. Ser fan meg fronten på bilen hans igjen enda om jeg lukker øyene.. Hvordan er reglementet for gjentaking av oppkjøring om man stryker ? Er det en måned fremdeles..? Fan den støtter jeg. Gjerne 3 måneder også. Fått renska opp en del latterlige sjåfører. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 PHU! Slitsomt å skrive omtale. Kommer forhåpentligvis ut noe på 'Brukertester' snart. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Marvil har hatt nær-døden-opplevelse... så du lyset? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Marvil har hatt nær-døden-opplevelse... så du lyset? To svært gule fra en svart Ford Fiesta XR2, holder det..? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Creepy Marvil. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 pfff....tre ord leken blir stengt,men denne møkkatråden lever enda Lenke til kommentar
cerion Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Oh no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg