Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håh. det er så digg med TV-kort og kabel-TV.

 

Steven Segal på et lite always-on-top-vindu og en iskald Dr. Pepper. Kan livet bli bedre? :)

Konge :thumbup:

 

 

Fikk oss kabeltv i huset igår, har et uttak 2 meter fra maskina mi :)

Da blir det bare å skaffe en koax kabel så kan jeg se på tv på maskina mi jeg og.

 

Btw ; hva slags tvkort har du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fuck så stress!

 

Har ikke internett hjemme. Sitter nå på en fest (!) og sjekker hw. Må svare på 6 pm's med en del pils i kroppen. Mobilen min har jeg mistet. Hustelefon har vi ikke. Stress! Håper resten har det bra.

 

Snakkes forhåpentligvis fra min egen maskin mandag.

 

:cry:

Lenke til kommentar

Er hjemme på "ferie" i helgen, og holdt seriøst på å daue i dag på vei hjem. Har aldri vært så nær før. Kom over en svak bakketopp med sving i, hadde vel 80 ellerno. Så når jeg kommer over toppen, så ligger det en IDIOT på hvitestripa MI (dvs HELT feil side av veien, som forøvrig var 2-felts). Fartsgrensa holdt han ikke, og det første sekundet så han ikke ut til å reagere noe. Jeg skvatt til og begynte å ta bilen min over i "hans" kjørefelt, men da tok han sin bil over der også, så jeg vrei min over i mitt igjen. Jeg var helt sikker på at det kom til å gå front mot front, og med min gamle gode Golf fra sent 80-tall, så hadde ikke jeg vært her nå.. :( Passerte med under en cm klaring til slutt. Fy fan. Hvem i helvette deler ut billapper her ?

Seriøst skumle greier. Ser fan meg fronten på bilen hans igjen enda om jeg lukker øyene..

 

 

Hvordan er reglementet for gjentaking av oppkjøring om man stryker ? Er det en måned fremdeles..? Fan den støtter jeg. Gjerne 3 måneder også.

Fått renska opp en del latterlige sjåfører.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...