Hoax Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Heng den i familiebilde rammen, må kanskje forsterkes litt da men... Det blir sikkert bra å få den på plass ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Er det mulig å raportere en mod? Slikt skal helst skje til forumstyret. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Skal du rapportere at Adawen ikke har bilde i "Recent pic post", trenger du ikke det. Vi har fått det med oss. Det var ikke adawen jeg tenkte på, men mods generelt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Et par tonn med prøver for meg neste uke altså. Jeg har hatt 4 denne uka. Føler meg klar for en ferie. *spise en ristorante med ekstra fersk parmesan og mozzarella* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hadde prøve om seks å sammliv. Lærern vår må være dum. Hu påstod at prøven var vannskelig. Så kommer spørsmålet. Hva er abort? a)man fjærner fosteret av ulike grunner før 12 svangerskaps uke b)noe man sier til hunden sin c)at man gifter seg med noen i nær familie Fikk sekser noe alle i hele klassen fikk. Endret 24. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Haddis: Ser at du sliter med å/og. Tja... Jeg mener nå det kalles dialekt. Sørlandet... Tror ikke jeg har hørt en sørlending si OG på 10 år. Eller burde jeg få helt panikk for norsk karakteren min? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Hmmm dialekt ja...... Selv sliter eg seriøst med en/ett og i/på. Surrer med spansken. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Eller burde jeg få helt panikk for norsk karakteren min? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Selv sliter eg seriøst med en/ett og i/på. Surrer med spansken. Jeg er livredd det spanske språk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 I dag kl 20.00 setter jeg på N.E.R.D albumet, spretter pilsen og åpner chips posen... Det er alt for lenge siden jeg har hatt kvalitets tid med meg selv... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Det er alt for lenge siden jeg har hatt kvalitets tid med meg selv... Ok Endret 24. september 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Det er alt for lenge siden jeg har hatt kvalitets tid med meg selv... fint det ..... vil ikke høre mere Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Apropo prøver.... Når hadde jeg sist prøve ................. ............... Å nei! Stemmer det, vi har ikke prøver på MK Jo, hadde jo en matteprøve forsnart 1 år siden... Stemmer det, har ikke matte i 2.gym Endret 24. september 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Jeg slo hele klassen i nettverksprøven som vi fikk tilbake i dag! Fikk bare 4+ da, men glad over at jeg var best. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) kennethdammyr: Man har vel fortsatt norsk, og der lærer man at ett punktum er mer enn nok per setning. Prøver er da egentlig ikke så gale, bare man jobber gjevnt og trutt fram mot de. Endret 24. september 2004 av sluffy Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 ...og jeg slo hele klassen i fysikkprøven i dag. Fikk 25,5 av 30 poeng. Var typ 25% som strøyk eller noe, så derfor satt ikke læreren vår karakterer... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Nå er vi pa LAN ja... De fleste har internett, men noen tilgang ti landre pc'er og game i CS funker ikke.... Joa.... Endret 24. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) kennethdammyr:Man har vel fortsatt norsk, og der lærer man at ett punktum er mer enn nok per setning. Prøver er da egentlig ikke så gale, bare man jobber gjevnt og trutt fram mot de. Joa, vi har norsk Men kun 2 timer Sorry: ........................................... EDIT: Nettverksprøve? Hva går det ut på'a? Endret 24. september 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Er det noen her som er på Gazstation? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) EDIT: Nettverksprøve? Hva går det ut på'a? Eksempel på oppgave: Hvordan ville du gått frem for å sikre ditt trådløse nettverk så best som mulig? Edit: Skrev om skjuling av SSID, mac-adresse filter og wep-kryptering.. Endret 24. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg