-Teddy- Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hmmm, sitter og nesten sovner, og jeg skal på LAN om halvannen time; har ikke døgna før... LAN'et varer ikke lenger enn til kl 1200 i morra formiddag, menmen, lenge nok for meg... Noen tips for å holde meg våken når jeg nesten sovner allereder nå? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hmmm, sitter og nesten sovner, og jeg skal på LAN om halvannen time; har ikke døgna før... LAN'et varer ikke lenger enn til kl 1200 i morra formiddag, menmen, lenge nok for meg... Noen tips for å holde meg våken når jeg nesten sovner allereder nå? VANN, drikk masse vann. Cola og andre sprudlende drikker inneholder som regel store mengder sukker, som gjør at blodsukkeret ditt spretter i taket, for så å falle drastisk ned igjen (til et mye lavere nivå enn det hadde før). Og når blodsukkeret er lav, blir du trøtt. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hmm, og vi som får servert et halvt BRETT med brus! Tar med 2 0.5 liters IMSDAL flasker, må vel fylle på litt etterhvert uansett... Men hvis man driker burs okntinuerlig da? En boks i timen f.eks? Endret 24. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Da dør du til slutt av sukkersjokk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Eg ville ha kubbet en time eller mer i det minste hvis du skal døgne. Er ikke sunt å være oppe hele natten når du allerede er kubbeklar. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Har tatt meg en 20mins nap... Rekker ikke sove noe nå, starter om 1t og 20 min! EDIT: Men jeg siiter vedsiden av en uten sølvteip og sprittusj, kan vel ta en 20mins nap på LAN'et og... Er bare kompiser der, og det skal visstnok være noen foresatte der, så det kan vel ikke være døden....? Endret 24. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ah, er det høstferie overalt nå? *Gni seg i hendene* Det er ihvertfall på østlandet. Ikke overalt. Uke 41 her i Fredrikstad. Et par tonn med prøver for meg neste uke altså. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Stikker jeg folkens! Kommer tilbake rundt klokka seks... *Håper noen ønsker meg lykke til* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Tre mod's leser recent. *løpe å gjemme seg* Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er ikke høst ferie i nordland før 9.oktober *nyte en big one classic* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jøje meg. Hadde dere bare rapportert like mye ellers som når det mangler et bilde i RPP, så hadde dette forumet vært totalt plettfritt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er det mulig å raportere en mod? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 selfølgelig er det det Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hmm noen som har sett Uno? Skal jeg dra å se den tro Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 selfølgelig er det det Ja, men har det no hensikt? får en mod advarsel så kan han/hun bare fjerne den? eller hva... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hmm har klart å overbevise min mor at de trenger ny tv. Ikke vanlig tv seff men plasma på 42" og såpass at mor sa BESTILL DEN! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Skal du rapportere at Adawen ikke har bilde i "Recent pic post", trenger du ikke det. Vi har fått det med oss. Er det et skrekkelig regelbrudd, send en PM til en av de andre moderatorene som er pålogget. Gå her og sjekk helt nederst. Moderatorer er i grønt og rødt. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 SnowDOG_ - Så nå blir TV stuen i huset på ditt rom kanskje hehe om å så spikra saken på veggen din før noen rekker å si noe... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 SnowDOG_ - Så nå blir TV stuen i huset på ditt rom kanskje hehe om å så spikra saken på veggen din før noen rekker å si noe... Hehe damn straight. Problemet er at monsteret veier ca 30kg eller noe. Bra bilde på den selvom den er gammel (årets tv i 95) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg