Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er ilksom sånn atte ,jeg å cr har vært sammen i 3 år og jeg kjenner han jo inn å ut, men så blir jeg kjent med deg så er du så spennende,det er noe nytt liksom,det blir liksom litt krydder i hverdagen,skjønner???

Hva sier man når ei jente sier slikt til en? :ermm:

Hun vil bare ha din oppmerksomhet for å føle seg "viktig" og går rundt grøten da hun ikke er i stand til å bestemme seg -> jenter er som apekatter, de slipper ikke en gren før de har et godt tak rundt en anen. I dette tilfellet deg... pass deg slike damer styrer du unna, det er nå min erfaring, men det er ingenting i veien for å ligge med jenta. Etter en stund med kontakt vil hun bli intim med deg og forklare deg at hun aldri har gjort slikt før samt at hun føler for deg, dette mens hun er i et forhold. Fvis hun driver slik så får du det slikt i et forhold med henne. Så moralen er: ligg med jenta og utnytt henne før hun utnytter deg. Kjærester er bare en bump i veien :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmmm;

I morra skal dette være ferdig:

-1 side med oppgaver i engelsk

-Noe greier om noen folk i KRL

-Prosjekt i Naturfag

-Prøve i naturfag (Øve)

-+ smådill....

 

Dette er gjort:

-en halv side med engelsk oppgaver :whistle:

-Ikke noe KRL :innocent:

-Prosjekt i naturfag er sånn ganske greit. :thumbup:

-Øvd litt mens jeg så på 71* nord...

-Husker ikke hva smådillet var... :whistle:

 

I tilleg skal jeg på LAN i morra da; og har ikke akkurat døgna så mye før, men det er bare et 18timers LAN. Fra 1800 til 1200.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
2 ganger har ungdom blitt ranet av 8-10 utlendiger her nede i sentrum.

Er det rart folk blir rasister sier jeg bare. Ser det igjen i UNO og, der kommer det jo en hel gjeng mot David alene. Men men, finnes vel nok norske gjenger og...

 

 

Når jeg er inne på temaet, fant en kul UNO plakat på jobben, den skal opp på veggen nu. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...