Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 er forlova ,betatt av deg, hva er det som er så jæææææææææævla galt mæ mæ, å nå som jeg er sånn blir du redd for meg så vil du ikke prate med meg mere, så kan jeg sitte her alene i mørket!!!!!!!!!!!!!!!!1 Jenta er gal Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Eller bare forelsket i deg? Hvis du ikke er forelsket i henne, så bare si at det ikke vil hjelpe om hun slår opp med kjæresten sin, fordi du ikke er interessert i forhold. Enkelt as that. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Vell, har prøvd Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Ferie!?!?! Høstferie nå Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Imorgen... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hvis hu er så kåt på deg som du sier, hvorfor ikke utnytte det hele til din fordel? Ingen som sier nei til sex vel?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hvis hu er så kåt på deg som du sier, hvorfor ikke utnytte det hele til din fordel? Ingen som sier nei til sex vel?? Hva om typen hennes er en 10 meter høy boler og tilfeldigvis finner ut om forholdet. Skumle saker. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hm, i bilen har jeg kassettspiller ( ), og tenkte jeg skulle bruke discmanen til å spille CDer.. Men hva heter den tingen som gjør at man kan spille det..? Det er en kassett med en kabel ut på, som man plugger i phoneutgangen på discmanen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Vell, har prøvd Dont try....DO IT! Snakk om luksus problem.....nesten. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Vell, er nå ikke karen som går å ødlegger forhold til andre... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hva om typen hennes er en 10 meter høy boler og tilfeldigvis finner ut om forholdet.Skumle saker. Da knuser man kneskålene på han og hopper på han. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Snakk om luksus problem.....nesten. Jenta er jo smell sexy Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Tenke seg til, 10 meter høye bolere trenger ikke nødvendigvis fly på deg fordet. Så hvorfor knuse kneskålene hans? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Så hvorfor knuse kneskålene hans? Fordi han er stygg? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hva vet du om det`? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Si til henne at enten så slutter å hun å mase om at hun er forelsket i deg, eller så bryter du kontakten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Tenke seg til, 10 meter høye bolere trenger ikke nødvendigvis fly på deg fordet. Så hvorfor knuse kneskålene hans? Dette var hvis fyren hoppe på haddis. Ok nok dag drømmer for idag Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Mrf. Jeg har nylig fått meldinger fra en eller annen ung frøken jeg har piercet, at jeg er dritdigg og sånt. Nå fikk jeg nettopp en melding om at jeg måtte gå og se i speilet for å finne ut hvem hun likte. Hva sier man til sånt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 "slutt å send meg klisjeaktige sms'er, jeg er forlovet din løstøs!" Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hva sier man til sånt? At man er forlovet, og ikke interessert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg