JR Ewing Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Heisann! Hentet mine splitter nye Logitech Z-2200 på posten i dag. Kom hjem, spent som en unge og satte opp stasen, for så å teste. Desverre får jeg ingen lyd. Men hvis jeg plugger inn et heasdset i fjernkontrollen, får jeg lyd som bare det. Har sjekket ledningene mange ganger, så jeg tror det må være noe feil? Er det noen som har en teori om hva jeg eventuellt har ghort feil, eller om det er noe feil med selve anlegget? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Plz da...hatt heldagsprøve i html/notepad.... Har dere starta med de greiene der allerede? Vi hadde liksom prøve i word/excel i går.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Plz da...hatt heldagsprøve i html/notepad.... Har dere starta med de greiene der allerede? Vi hadde liksom prøve i word/excel i går.. hadde den i forrige uke jeg Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Altså, hvilken klasse/linje går dere? Jeg går Vk1 (Almen) med IT som et av valgfagene. Har ikke hatt noen prøver enda, og sitter bareå plundrer i Access....:/ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Oki.. Har nettverksprøve i morgen fra boka "nettverk xp". Fragletrollet: IKT-driftsfag. Endret 23. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Er det en egen linje? Hørtes jo isåfall fett ut... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Er det en egen linje? Hørtes jo isåfall fett ut... og det er, går selv på ikt og det er digg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Jes...vi er snart ferdig med html delen... Er jo blitt driftsoppratør på skolen så jeg får eget nettsted på skolen... et sted på www.kvadraturen.vgs.no Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) -slettet- Endret 23. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Heisann! Hentet mine splitter nye Logitech Z-2200 på posten i dag. Kom hjem, spent som en unge og satte opp stasen, for så å teste. Desverre får jeg ingen lyd. Men hvis jeg plugger inn et heasdset i fjernkontrollen, får jeg lyd som bare det. Har sjekket ledningene mange ganger, så jeg tror det må være noe feil? Er det noen som har en teori om hva jeg eventuellt har ghort feil, eller om det er noe feil med selve anlegget? Driver? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 om noen timer så setter eg(og resten av skole min) kurs for Russland Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Mens vi andre har ferie Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 /me vil til Russland (Moskva) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Mens vi andre har ferie Ahh.. Ferie ja Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 det er ilksom sånn atte ,jeg å cr har vært sammen i 3 år og jeg kjenner han jo inn å ut, men så blir jeg kjent med deg så er du så spennende,det er noe nytt liksom,det blir liksom litt krydder i hverdagen,skjønner??? Hva sier man når ei jente sier slikt til en? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Takk ville jeg sagt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Jenta er forlovet.... Maser konstant på meg om akkurat det.... så sier du sånn atte du ikke kan si ting til meg siden jeg er sammen med cr å sånn,da er det jo ekstra spennende liksom... cr er typen da... blir så deppa å forvirret av slikt jeg Vet bare ikke hva jeg skal si liksom.... Vil helst bare si slutt å si slikt, men da blir ho lei seg... Endret 23. september 2004 av haddis Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 fortalt henne at gresset ikke er grønnere på andre siden, og at hun heller bør gå og sprite opp forholdet sitt så det blir spennende Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Mens vi andre har ferie Ahh.. Ferie ja Ferie!?!?! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Haddis: si "Du er kanelen på min bolle" Endret 23. september 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg