Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Husker ikke, var ikke helt ved mine fulle fem... *host* Synes jeg så en som liknet på deg. Var på teater med skolen også fant noen ut at vi skulle kose oss litt etterpå. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) akuratt sånt jeg tenkte når jeg begynte i 8. klasse ... hihi Edit: Det om hvor lett det var på skolen før osv osv Endret 23. september 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Alt var mye bedre før.. det er en av livets ubestridelige faktum. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Ikke alltid, USoklen er bedre en BSkolen (Ja, vet det står soklen... ) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) I Am The Acid Maker Edit.: Halla Thea Endret 23. september 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Edit.: Halla Thea Halla pus. Lenge siden sist ass. Skjiiiira? Skal sitte og daffe her til typen henter meg. Har vært hjemom for å hente lønninga mi. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Vel, ikke så altfor mye du har gått glipp av. Om du ikke bryr deg om musikksynthene mine osv da Skal du i helgen da? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Nå har jeg fått min nye NEC 1760NX o_O ooooooooh den er smooooooooth kommer vel med bilder av den senere.. da var det forresten helg for min del, skolen har planleggingsdag i morgen, så det betyr FRI(elsker det ordet ) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 ja, noen er heldige. Har 2 prøver imorgen jeg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har også prøve imorgen. I religion og etikk. Koselige greier. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Plz da...hatt heldagsprøve i html/notepad.... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Har engelsk-prøve i mårra jeg... skjønner ikke hva engelsk læreren min tenker på... jeg og en kamerat skal ha prøva før de andre i klassa, for vi har bedt oss fri på slutten av dagen, så sa læreren at vi to må sitte alene, uten lærer i et grupperom og ha prøva der... "dette blir en æressak" klarte han å si... han må jo skjønne at vi kommer til å sammarbeide litt Endret 23. september 2004 av Camron Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Plz da...hatt heldagsprøve i html/notepad.... Fikk dere lov til å bruke NotePad2? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Plz da...hatt heldagsprøve i html/notepad.... Fikk dere lov til å bruke NotePad2? som jeg skrev...notepad.. Hadde jeg bare vært like flink som darkness med notepad så hadde det ikke vært så gale... Men får nokk en fin fin karakter på den ja Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hva lagde du for noe? Fikk dere en helt konkret oppgave på en webside eller? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Vi fikk bilde av et nettsted...å en disket men noen bilder... Så var det bare å sette igang...vi kunne lage noe av designet selv...men skulle ha et antall linker, et antall musikk filer, antall bilder, den å den størrelsen tekst...osv..stress egentlig... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hørtes koselig ut. Fikk dere ha med hjelpemidler? Som html-bok eller noe? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 ikke noen hjelpe midler.... det som var stress...å huske alle kodene Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Det kan jeg tenke meg. Men om du hadde vært skikkelig 1337 hadde du skrevet inn noe php. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Men er nokk ikke 1337 jeg... neste hmtl prøve kan vi vist bruker frontpage...hjelper jo litt det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg