Mushaboom Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 HJELP!!! Er noe alvorlig med øyet mitt nå... flimrer på det venstre øyet. :S Bloody hell. Skjer med meg og avogtil En hodepine fra helvete pleier og følge på kort tid etter... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 skjer med meg avogtil når jeg er trøtt.. da flimrer det så får jeg heavy hodepine og blir kvalm og stikker hjem fra skolen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 HJELP!!! Er noe alvorlig med øyet mitt nå... flimrer på det venstre øyet. :S Bloody hell. Skjer med meg og avogtil En hodepine fra helvete pleier og følge på kort tid etter... Det hjalp med paracet og litt mat. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Heia *hilse på* I går satt jeg hos typen til fem om natten og skrev reiselivsprosjekt på tredve sider. Nå skal jeg på biblioteket og skrive engelskstil om The Civil War. Og fra og med i morgen er det: Paaaarty Skal være borte fra mamma i seks dager nå, blir helt herlig. God helg da dere. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Jeg er homofil :D:D:D:D Fant det ut i dag.... JEG ER GEY!!!! Yeah! <3 Cock 4Evah!!!! Håper du nyter livet utenfor forumet... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Jeg er homofil :D:D:D:D Fant det ut i dag.... JEG ER GEY!!!! Yeah! <3 Cock 4Evah!!!! Håper du nyter livet utenfor forumet... Hvorfor ikke ha pølsefest? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Eller Pylsefest, som er ENDA kulere Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) 10. Klasse er dritt , alle lærerne maser! noen som har opplevd det samme eller??? ... PS: Sove i timen = Utnyttelse av verdifull tid Edit: sykt mange sider på denne tråden Endret 23. september 2004 av AmmO Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) 10ende klasse er digg det.. nyt det mens du kan... Endret 23. september 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Enig. Jeg savner ungdomskolen. Ingen bekymringer og tull... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Enig.Jeg savner ungdomskolen. Ingen bekymringer og tull... joda, men den kunne være vanskelig hvis man ville da Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 når jeg begynte på vgs tenkte jeg over hvor mye lettere ungdomsskolen var... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Heia *hilse på* I går satt jeg hos typen til fem om natten og skrev reiselivsprosjekt på tredve sider. Nå skal jeg på biblioteket og skrive engelskstil om The Civil War. Og fra og med i morgen er det: Paaaarty Skal være borte fra mamma i seks dager nå, blir helt herlig. God helg da dere. Hej. Hvordan går fasten? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hej. Hvordan går fasten? Du, din lille snik, sa jeg ikke kom til å klare meg. But I did. Jeg fortalte deg dette på søndag gjorde jeg ikke, og nå er vi på torsdag. In your face, bitch. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Autch. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Autch. *spytte på og le av* Nå har en venninne og jeg handlet til jentevors i morgen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hmms.. savnet deg på tirsdagskvelden.. hadde prøve i samfunnslære på onsdagen så jeg kunne trengt litt hjelp, men det gikk heldigvis sånn passe bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Ah, nå blir det nammelig sushi til middag i dag. Fine Soho som har takeaway og ligger på vei hjem. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 AnAnAs, du var ikke i nærheten av Karl Johan's gate igår sånn rundt 10, halv 11 tiden? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 AnAnAs, du var ikke i nærheten av Karl Johan's gate igår sånn rundt 10, halv 11 tiden? Ikke i går, men i overigår hvis det teller. Så du dobbeltgjengeren min? Var hun pakkis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg