Kenny000 Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Forresten leste jeg en artikkel i sted. Ganske morsomt egentli. Handler om presidentvalget i USA http://www.dn.no/forsiden/utenriks/article334297.ece Saken omhandler at i USA vil folk stemme på den de identifiserer seg med og til Halloween vil et utvalg kjøpe maske av den presidenten de vil stemme på. Dette har ikke slått feil de siste tja 15 (?) årene.. Den som vinner årets maskesalg, blir president i USA! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 psilocybe: det er 3.88 ganger fler poster enn meg det.. og det på tross av at du er registrert under en måned før meg! :-| Tror det er på tide at jeg setter katalysator på tastaturet mitt! Forresten, har du noe infosider om ADSL2? Kanskje jeg bare har mer på hjertet enn du har? Ingen infosider, nei. Det var en spekulerende artikkel på hw.no for et par måneder siden, men ingenting konkret. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 psilocybe: Tror heller du er flinkere med hardware og kan mer enn det jeg kan. Kan ikke så altfor mye at det gjør noe. Men nå kommer vel kanskje antall poster å skyte til værs for din del med tanke på du er blitt moddis. Blir vel noen ekstra poster ved stenging her og der.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 psilocybe@ Gitt advarsel til de andre i tråden nå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Forresten, har du noe infosider om ADSL2? http://www.dinside.no/php/art.php?id=108909 Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 da er bedre å lata som du er dom, enn å åpna kjeften og bevisa da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Anyways nå har eg fått nok. Legger meg! God natt! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Shitkaka - Så vær stille med deg da SnowDOG_ - "Natta" *kikker på klokken* Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Jeg er homofil :D:D:D:D Fant det ut i dag.... JEG ER GEY!!!! Yeah! <3 Cock 4Evah!!!! :!: fint det er noen som er ærlige hmmm, aner jeg en liten spøk fra marius/simen sin side :!: hyle.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Janivars - Brake a leg hehehe Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Grunnen til at jeg har en god anelse om hvem dette er, er fordi at han CaZpeR er en som går i klassen min og han er ikke ofte på forumet her, spesielt ikke på bullshit og snikk snakk (off topic osv) Og når han da quoter meg et par min etter innlegget av meg og jeg sitter med meg selv og vet at det er ikke jeg som har lagt inn det, så plinger det en liten bjelle som sier at han har en finger med i spillet.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Sitter i IKT og kjeder meg... Btw, sendte en email til Deedrah, og fikk personlig svar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) HJELP!!! Er noe alvorlig med øyet mitt nå... flimrer på det venstre øyet. :S Endret 23. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 For mye nerding? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Nop. Fikk det med en gang jeg kom hjem nå.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 HJELP!!! Er noe alvorlig med øyet mitt nå... flimrer på det venstre øyet. :S jeg har det sånn på begge noen ganger. er jævla ekkelt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Hmm.. tenkte at det hjalp å spise litt siden det eneste jeg har spist i dag var 2 ostebriks. Hjalp faktisk også. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Jeg er homofil :D:D:D:D Fant det ut i dag.... JEG ER GEY!!!! Yeah! <3 Cock 4Evah!!!! Har visst det helt siden du registrerte deg, venta bare på at du skulle komme ut. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Fått brev fra "Polar Party", der det står at jeg er på adresselisten deres fordi jeg er en datainteressert ungdom De inviterer meg på dataparty i vestfold... hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg