Heatsink Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 arctic cooling er jammen treige med å oppdatere hjemmesiden sin, de har enda ikke fått med seg at de har laga nye vga silencere :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så fælt bfisk! Husker at du har fortalt om henne før.. Men når var det du prata med henne sist? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det var deilig med litt nett igjen Sitter nå på skolen å har Eldre Historie.. Ikke det mest intressante som er å oppdrive men jeg får i hvertfall sitte med en pc Øh, hvorfor pokker sitter du med en pc når du har eldre historie? Forresten: Bursdag i dag! Jej. 17 år. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kondolerer bfisk. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Forresten: Bursdag i dag! Jej. 17 år. mange som har bursdag idag.. kjenner 2 andre som har.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hm. CD-en til Annie er faktisk djevelsk catchy. Skumle greier. Liker "Chewing gum" musikkvideoen Sexy hehe Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Forresten: Bursdag i dag! Jej. 17 år. mange som har bursdag idag.. kjenner 2 andre som har.. Jeh, en i teknoklassen min hadde også bursdag, og Märtha Louise har også faktisk. Takker _ammaZ_. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så det ble ikke noe av å opprette so2? Tenkte meg det. *vi lurer på ka som skjedde med so2 vi... vi skal undersøke* My ass. Er litt veldig grumpy nå. Mulig fordi eg er trøtt eller fordi sof2 ikke vil funke men eg tror det er en eller annen mod som har fjernet so2 med vilje. Jaja life goes on og greier. Arggh er forsatt forbanna på noe. Skjønner ikke hvorfor du blir sur, bare på grunn av at en tråd forsvinner. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så det ble ikke noe av å opprette so2? Tenkte meg det. *vi lurer på ka som skjedde med so2 vi... vi skal undersøke* My ass. Er litt veldig grumpy nå. Mulig fordi eg er trøtt eller fordi sof2 ikke vil funke men eg tror det er en eller annen mod som har fjernet so2 med vilje. Jaja life goes on og greier. Arggh er forsatt forbanna på noe. Skjønner ikke hvorfor du blir sur, bare på grunn av at en tråd forsvinner. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så det ble ikke noe av å opprette so2? Tenkte meg det. *vi lurer på ka som skjedde med so2 vi... vi skal undersøke* My ass. Er litt veldig grumpy nå. Mulig fordi eg er trøtt eller fordi sof2 ikke vil funke men eg tror det er en eller annen mod som har fjernet so2 med vilje. Jaja life goes on og greier. Arggh er forsatt forbanna på noe. Skjønner ikke hvorfor du blir sur, bare på grunn av at en tråd forsvinner. L0L? quote et innlegg som er over 1år gammel du luring.. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Så det ble ikke noe av å opprette so2? Tenkte meg det. *vi lurer på ka som skjedde med so2 vi... vi skal undersøke* My ass. Er litt veldig grumpy nå. Mulig fordi eg er trøtt eller fordi sof2 ikke vil funke men eg tror det er en eller annen mod som har fjernet so2 med vilje. Jaja life goes on og greier. Arggh er forsatt forbanna på noe. Skjønner ikke hvorfor du blir sur, bare på grunn av at en tråd forsvinner. L0L? quote et innlegg som er over 1år gammel du luring.. OMFG stfu n00b! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 OMFG stfu n00b! Enda en 14 år gammel gutt? har jeg rett? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 OMFG stfu n00b! Enda en 14 år gammel gutt? har jeg rett? Nei, det har du ikke. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Fødselsdag: 29 Juli 1989 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Var vertfall ikke langt unna... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 OMFG stfu n00b! Kremt. Ro deg litt ned, unge mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg