TLZ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hm. CD-en til Annie er faktisk djevelsk catchy. Skumle greier. Annie hvem? Lenke til kommentar
salif Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hm. CD-en til Annie er faktisk djevelsk catchy. Skumle greier. Annie hvem? Chewing Gum; Annie. LenniZ: Er ikke verre enn å ikke laste ned noe? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det var deilig med litt nett igjen Sitter nå på skolen å har Eldre Historie.. Ikke det mest intressante som er å oppdrive men jeg får i hvertfall sitte med en pc Har flytta for en måned siden nå og Nextgentel har ENDA ikke klart å få lagt inn internett hjemme... *abstinenser* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 fy faen, jeg fant en sånn side der man kan laste ned masse henrettelses filmer, fra irak og sånn, å fy faen Ogrish? Kan noen fikse ett eller annet som gjør at eg ikke myser. Klarer ikke åpne øyene helt. Korfor i helvete er eg oppe så tidlig? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sovnet faen meg. Det var den skoledagen Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 FAEN I HELVETE. Noen husker kanskje venninna mi jeg har prata om tidligere? Hun som hadde litt av hvert og stri med, men som jeg holdt kontakt med. Prata med. Så lenge ut til å gå bedre med henne. Sist vi prata virka ho helt normal, fri for problemer og det som var. Sånn en glad og snill jente. Fikk nyheten i dag, "hørte du hva som har skjedd med Hilde?". Faen. Hoppa fra største brua her nede hvor jeg bor. Døde på sjukehus natt til i går. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 :( Trist å høre, bfisk. :\ Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 4 timer med gym idag, åååååå! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 neeei noe så trist.. Desverre er det ofte slik.. det virker som det tilsynelatende går bedre med personen en liten stund før de tar skrittet helt ut.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Trist ja. Mange som har det vondt uten å vise det. Selv eg viser det aldri før det blir for mye. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hm ikke bra nei. Dramatisk måte å gjøre det på Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) sitter her på skolen og venter på et svar fra en bedrift jeg skal skrive oppgave om.. Sendte mailen i går ettermiddag/kveld så jeg håper på at jeg hfår svar snart. Hvis ikke må jeg jo finne en anne bedrift å skrive om og slike ting tar tid. Det er bare 3 uker til jeg skal presentere halve oppgaven ogaå, så tiden er knapp! Trist å høre om hun som hoppet bfisk. Alltid tragisk når noen tar sitt eget liv. Vi må i slike stunder minne hverandre på at vi alle må være gode medmennesker og passe ekstra godt på hverandre. (ikke mosforstå meg her og tro at du kunne gjort noe mer for å redde henne da) Får vel lese litt videre i pensum mens jeg venter på svar.. EDIT: psilocybe: Annie er litt catchy ja! CD'en hennes har visst fått kjempegod kritikk i Storbritania! Røyksopp har også medvirket på noen (to?) av melodiene der. Selv har jeg bare hørt Chewing Gum, men det skal visst ikke være den beste melodien selv om den er ganske catchy også! (legg merke til at vi er litt forsiktig med å bruke ord som "bra" og heller bruker catchy) Endret 22. september 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Arrgh! Finner ikke xp cd'n eller win2k. Kor i helsiken er cd'ne? Hadde hvertfall 2-3kopier av xp/xp+sp1 og 2 versjoner av win2k men alle er forsvunnet for faen. Må fikse pc'n til foreldrene før de kommer. Skulle ha gjort det for noen dager siden. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 lenge siden jeg har vært her nå forresten, ble litt langt innlegg i sted! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hele 14 min siden du mellom innleggene dine.. lang tid ja! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hele 14 min siden du mellom innleggene dine.. lang tid ja! You talkin' to me? I så fall hva er poenget ditt? Dessuten er det 4 min ikke 14... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 FAEN I HELVETE. Noen husker kanskje venninna mi jeg har prata om tidligere? Hun som hadde litt av hvert og stri med, men som jeg holdt kontakt med. Prata med. Så lenge ut til å gå bedre med henne. Sist vi prata virka ho helt normal, fri for problemer og det som var. Sånn en glad og snill jente. Fikk nyheten i dag, "hørte du hva som har skjedd med Hilde?". Faen. Hoppa fra største brua her nede hvor jeg bor. Døde på sjukehus natt til i går. Vanligvis så hverken bryr jeg meg ikke eller engasjerer meg i slike random dødsfall men når det er venner av en forumbruker så må jeg si jeg finner dette ganske trist for bfisk, husker at du fortalte om dette for en stund siden. Håper det ikke går for hardt inn på deg!. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 høres ikke bra ut er trist med slike saker Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) hele 14 min siden du mellom innleggene dine.. lang tid ja! You talkin' to me? I så fall hva er poenget ditt? Dessuten er det 4 min ikke 14... uffda.. mattekunnskapene er ikke holdt ved like nei.. ikke bra Edit: mine mattekunnskaper jeg snakker om.. Endret 22. september 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg