Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var deilig med litt nett igjen :) Sitter nå på skolen å har Eldre Historie.. Ikke det mest intressante som er å oppdrive men jeg får i hvertfall sitte med en pc :) Har flytta for en måned siden nå og Nextgentel har ENDA ikke klart å få lagt inn internett hjemme... *abstinenser*

Lenke til kommentar

FAEN I HELVETE.

Noen husker kanskje venninna mi jeg har prata om tidligere? Hun som hadde litt av hvert og stri med, men som jeg holdt kontakt med. Prata med. Så lenge ut til å gå bedre med henne. Sist vi prata virka ho helt normal, fri for problemer og det som var. Sånn en glad og snill jente.

Fikk nyheten i dag, "hørte du hva som har skjedd med Hilde?". Faen. Hoppa fra største brua her nede hvor jeg bor. Døde på sjukehus natt til i går.

:(

Lenke til kommentar

sitter her på skolen og venter på et svar fra en bedrift jeg skal skrive oppgave om..

Sendte mailen i går ettermiddag/kveld så jeg håper på at jeg hfår svar snart. Hvis ikke må jeg jo finne en anne bedrift å skrive om og slike ting tar tid. Det er bare 3 uker til jeg skal presentere halve oppgaven ogaå, så tiden er knapp! :dontgetit:

Trist å høre om hun som hoppet bfisk. Alltid tragisk når noen tar sitt eget liv. Vi må i slike stunder minne hverandre på at vi alle må være gode medmennesker og passe ekstra godt på hverandre. (ikke mosforstå meg her og tro at du kunne gjort noe mer for å redde henne da)

Får vel lese litt videre i pensum mens jeg venter på svar..

EDIT: psilocybe: Annie er litt catchy ja! CD'en hennes har visst fått kjempegod kritikk i Storbritania! Røyksopp har også medvirket på noen (to?) av melodiene der. Selv har jeg bare hørt Chewing Gum, men det skal visst ikke være den beste melodien selv om den er ganske catchy også!

(legg merke til at vi er litt forsiktig med å bruke ord som "bra" og heller bruker catchy) :p

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
FAEN I HELVETE.

Noen husker kanskje venninna mi jeg har prata om tidligere? Hun som hadde litt av hvert og stri med, men som jeg holdt kontakt med. Prata med. Så lenge ut til å gå bedre med henne. Sist vi prata virka ho helt normal, fri for problemer og det som var. Sånn en glad og snill jente.

Fikk nyheten i dag, "hørte du hva som har skjedd med Hilde?". Faen. Hoppa fra største brua her nede hvor jeg bor. Døde på sjukehus natt til i går.

:(

Vanligvis så hverken bryr jeg meg ikke eller engasjerer meg i slike random dødsfall men når det er venner av en forumbruker så må jeg si jeg finner dette ganske trist for bfisk, husker at du fortalte om dette for en stund siden.

Håper det ikke går for hardt inn på deg!.

Lenke til kommentar
hele 14 min siden du mellom innleggene dine.. lang tid ja!  :p

You talkin' to me? :hrm:

I så fall hva er poenget ditt? Dessuten er det 4 min ikke 14... :p

uffda.. mattekunnskapene er ikke holdt ved like nei.. ikke bra

Edit: mine mattekunnskaper jeg snakker om.. ;)

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...