Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dir [ENTER]

 

*masse skolepreik drit*

 

Cls [ENTER]

 

*skjekke om det skal regne imorgen*

 

Skal ut og fiske litt imorgen med en kompis og hundene. Lenge siden eg har vært og fisket nå. Denne sommeren har vært ræva når det gjelder fisking. Ingen har hatt tid eller giddet å dra på laksetur så eg har ikke fått fisket laks. Imorgen skal vi riktig nok fiske etter monster gjedden. :D

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Vi i MX får bruke regelboka hele tida. Og vi kan skrive i den også.

Snakker du om egenprodusert regelbok med vanlig sideantall? Vi fikk bruke et formelhefte, og vi fikk skrive på de sidene som det ikke var skrevet på, dvs ca 3 sider.

Vi får lov til å skrive hva vi vil i formelsamlingen i matte. Vi kan skrive i hele boka, både blanke sider og mellom formlene....

 

:shrug:

 

Men i fysikk får vi IKKE lov til å ha verken matte- eller fysikk-formelbok med skriverier i.

Lenke til kommentar
Skal ut og fiske litt imorgen med en kompis og hundene. Lenge siden eg har vært og fisket nå. Denne sommeren har vært ræva når det gjelder fisking. Ingen har hatt tid eller giddet å dra på laksetur så eg har ikke fått fisket laks. Imorgen skal vi riktig nok fiske etter monster gjedden. :D

Oioioi nå er det lenge siden jeg har fisket! Sikkert 5 år, minst. Men gøy er det, husker min første fisk som det skulle vært i går. En makrell, kanskje 0.5-0.7 kilo. Var bra fornøyd da! :)

Lenke til kommentar
Makrel er gøy å få på stang ja. Fighter utrolig bra i forhold til størrelsen.

5år siden? :dontgetit: kom deg ut i friluften og fisk litt mann! ;)

Hehe...

 

Er masse i friluft, men har bare ikke fisket i det siste. Fikk lyst nå though. ;)

 

Men nå tenker jeg mest på å lalla sengen, alt for få timer til jeg skal opp igjen.

 

God natt all sammen! :sleeo:

Lenke til kommentar
Vi i MX får bruke regelboka hele tida. Og vi kan skrive i den også.

Snakker du om egenprodusert regelbok med vanlig sideantall? Vi fikk bruke et formelhefte, og vi fikk skrive på de sidene som det ikke var skrevet på, dvs ca 3 sider.

Vi får lov til å skrive hva vi vil i formelsamlingen i matte. Vi kan skrive i hele boka, både blanke sider og mellom formlene....

 

:shrug:

 

Men i fysikk får vi IKKE lov til å ha verken matte- eller fysikk-formelbok med skriverier i.

Samme tilfelle da jeg gikk på vgs også.

 

Nå bør det nevnes at all matte på vgs egentlig er ganske simpelt... 1MXY (?) var direkte latterlig.

 

Diskret matte er litt gøy.

Lenke til kommentar

Langdag i IKT/Brukersystemer... og læreren er ikke her engang. I forrige time så flyttet vi bord. Er det dette man kaller alternativ læring?

 

Ble overrasket over at boken vi har kjøpt faktisk er ny. Ventet meg noe slikt som "Det nyeste av nye innenfor datamaskiner, er den superraske Pentium2, med hele 64MB RAM!", men den omhandler tilogmed P4... men ikke noe Xeon/amd64 osv, da. Men hva kan man vente? :)

 

Men, skjermene har veldig lav oppdateringsfrekvens (60 Hz), så regner med at jeg kommer til å få blodskutte øyne og en ganske fin hodepine etter 6 timer foran disse skjermene. LCD hadde vært fint... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...