Dr.X Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er nok en formelsamling for alle mattetrinna (inkl MY og MZ), der man har noen blanke sider på slutten for å selve skrive opp ting og tang. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Også kan man ha med seg matteheftet på fysikkprøver.Så formelheftet mitt begynner å bli ganske så fullt av fysikk også nå. Du har ikke lov til å skrive fysikk i matteheftet da. Litt dumt om de sjekker heftet på eksamen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Du har ikke lov til å skrive fysikk i matteheftet da. Litt dumt om de sjekker heftet på eksamen. Jo faktisk. Det er lov. Alle i vk2 i fjor hadde gjort det, ble sjekket, og ingen sa noe. Til eksamen ja... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hmm... Dere får annen info enn oss. Men ok da, dersom du er sikker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Dir [ENTER] *masse skolepreik drit* Cls [ENTER] *skjekke om det skal regne imorgen* Skal ut og fiske litt imorgen med en kompis og hundene. Lenge siden eg har vært og fisket nå. Denne sommeren har vært ræva når det gjelder fisking. Ingen har hatt tid eller giddet å dra på laksetur så eg har ikke fått fisket laks. Imorgen skal vi riktig nok fiske etter monster gjedden. Endret 21. september 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Vi i MX får bruke regelboka hele tida. Og vi kan skrive i den også. Snakker du om egenprodusert regelbok med vanlig sideantall? Vi fikk bruke et formelhefte, og vi fikk skrive på de sidene som det ikke var skrevet på, dvs ca 3 sider. Vi får lov til å skrive hva vi vil i formelsamlingen i matte. Vi kan skrive i hele boka, både blanke sider og mellom formlene.... Men i fysikk får vi IKKE lov til å ha verken matte- eller fysikk-formelbok med skriverier i. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Sært, kanskje de forskjellige regionene har forskjellige regler mht. slikt? Er ihvertfall vanlig at alle skriver fysikk i matteformelheftet på skolen min. Ingen som har blitt "tatt" i det på eksamen heller... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Skal ut og fiske litt imorgen med en kompis og hundene. Lenge siden eg har vært og fisket nå. Denne sommeren har vært ræva når det gjelder fisking. Ingen har hatt tid eller giddet å dra på laksetur så eg har ikke fått fisket laks. Imorgen skal vi riktig nok fiske etter monster gjedden. Oioioi nå er det lenge siden jeg har fisket! Sikkert 5 år, minst. Men gøy er det, husker min første fisk som det skulle vært i går. En makrell, kanskje 0.5-0.7 kilo. Var bra fornøyd da! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Makrel er gøy å få på stang ja. Fighter utrolig bra i forhold til størrelsen. 5år siden? kom deg ut i friluften og fisk litt mann! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Makrel er gøy å få på stang ja. Fighter utrolig bra i forhold til størrelsen. 5år siden? kom deg ut i friluften og fisk litt mann! Hehe... Er masse i friluft, men har bare ikke fisket i det siste. Fikk lyst nå though. Men nå tenker jeg mest på å lalla sengen, alt for få timer til jeg skal opp igjen. God natt all sammen! :sleeo: Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har fått testet Kill.Switch nå, ganske kult. Lurer på om det er muligheter for at det "overtar" for CS. Krever jo litt mere maskin enn CS da men. Jeje, neh får sveipe gjennom å se om det er no nytt før jeg legger meg. Good natt å sånn Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Vi i MX får bruke regelboka hele tida. Og vi kan skrive i den også. Snakker du om egenprodusert regelbok med vanlig sideantall? Vi fikk bruke et formelhefte, og vi fikk skrive på de sidene som det ikke var skrevet på, dvs ca 3 sider. Vi får lov til å skrive hva vi vil i formelsamlingen i matte. Vi kan skrive i hele boka, både blanke sider og mellom formlene.... Men i fysikk får vi IKKE lov til å ha verken matte- eller fysikk-formelbok med skriverier i. Samme tilfelle da jeg gikk på vgs også. Nå bør det nevnes at all matte på vgs egentlig er ganske simpelt... 1MXY (?) var direkte latterlig. Diskret matte er litt gøy. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 God morgen, alle sammen. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 God morgen, alle sammen. Jo, god morgen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nå har jeg fått hentet 10 % av program varen jeg hadde :/ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 God morgen.. I fysikk har vi samme regler som holger og de, man kan ha med seg formelhefte for både matte og fysikk med seg i fysikken men ingen av de kan være skrevet i. I matten kan man vel skrive hva man vil... Så jeg har to, greit nok det men jeg skulle ønske at jeg ikke mista den jeg hadde på GK.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Langdag i IKT/Brukersystemer... og læreren er ikke her engang. I forrige time så flyttet vi bord. Er det dette man kaller alternativ læring? Ble overrasket over at boken vi har kjøpt faktisk er ny. Ventet meg noe slikt som "Det nyeste av nye innenfor datamaskiner, er den superraske Pentium2, med hele 64MB RAM!", men den omhandler tilogmed P4... men ikke noe Xeon/amd64 osv, da. Men hva kan man vente? Men, skjermene har veldig lav oppdateringsfrekvens (60 Hz), så regner med at jeg kommer til å få blodskutte øyne og en ganske fin hodepine etter 6 timer foran disse skjermene. LCD hadde vært fint... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 god morgen folkens! sitter på den nest heftigste pc skolen har. P3 800MHz, 128mb SD-RAM og 15GB hdd. Flotte greier Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hm. CD-en til Annie er faktisk djevelsk catchy. Skumle greier. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 fy faen, jeg fant en sånn side der man kan laste ned masse henrettelses filmer, fra irak og sånn, å fy faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg