Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Har 1Y jeg :ermm:

Igjen, hva er vanskelig? *hjelpehumør*

Alt! Jeg er vel egentlig en 5er elev i matte, men jeg er helt avhengig av regelbok, og det får vi ikke bruke. Legger bare inn masse piss på kalkulatoren jeg. Som forøvrig er en phet Texas.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg mekka nettopp et idiotisk russekort. Jubileumskort; får 400 gratis. Skal bestille "skikkelige" utenom. Adressen min er last house on leet-street og "mottoet" er noe jeg fant i en tråd her. Lurer på om det ikke var Blib som skrev det: 404 - Funny Not Found. Nå skal jeg bare finne et elendig bilde til det.

:green:

Lenke til kommentar

Ahh, hadde 1Y ifjor. Slet som bare søren, men det var hovedsaklig fordi jeg ikke leste eller engasjerte meg noesomhelst i faget. Hadde jeg lest, og villet ha en god karakter i faget, så hadde jeg fått det... :)

Vi fikk heller ikke bruke regelbok, kun formelheftet. Og kalkulatoren skjønner jeg ikke bæret av... :p

Casio som ruler forøvrig :p

Lenke til kommentar
Vi i MX får bruke regelboka hele tida. Og vi kan skrive i den også.

Snakker du om egenprodusert regelbok med vanlig sideantall? Vi fikk bruke et formelhefte, og vi fikk skrive på de sidene som det ikke var skrevet på, dvs ca 3 sider.

Om dere får et helt blankt hefte som dere kan skrive hva dere vil i, så er det noe rart. Vi fikk informert at de reglene vi bruker skulle følges av ALLE skoler i hele landet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...